رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فعالیت انتخاباتی در ساعات اداری ممنوع است/ با متخلفین بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد

14:05 - 20 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۶۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علیپور دادستان مرند گفت: در راستای ماده ۶۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۴۵ قانون تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا، هر گونه فعالیت انتخاباتی در ساعات اداری ممنوع است.
علیپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ،  با اشاره به فرا رسیدن انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اجرای عدالت توسط مجریان و ناظران انتخابات و پیروی كامل و عملی از دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کرد.

وی با اشاره به قانون انتخابات  اظهار کرد: در راستای ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 45 قانون تشكیل شوراهای اسلامی شهر و روستا، هر گونه فعالیت انتخاباتی در ساعات اداری ممنوع است.

دادستان مرند در پایان تاکید کرد: انتشار هرگونه اسناد و مدارك اعم از بنر، كارت، پوستر و غیره بر له یا علیه نامزدها از طرف ارگانها و نهادهای دولتی جرم بوده و در صورت مشاهده بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد شد.


به گزارش ، ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری تصریح دارد که انجام هر گونه فعالیت تبلیغاتی کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه‌ها و ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهاد‌ها و مؤسساتی که از بودجه عمومی (به هر مقدار) استفاده می‌کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع بوده و مرتکب، مجرم شناخته می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *