رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تحولات در شهر تهران چشمگیر بوده است/ شورای پنجم به دور از مسائل سیاسی اداره خواهد شد

10:54 - 20 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۵۸۸
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام تلاش ما این است که شورای پنجم شهر تهران به دور از مسائل سیاسی کار خود را آغاز کند.
چمرانبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مهدی چمران سرلیست انتخاباتی لیست خدمت در مراسم اعلام اسامی کاندیداهای لیست اظهارکرد: امیدوار هستیم با ارائه لیست خدمت بتوانیم برنامه ریزی خوبی در امور شهر تهران داشته باشیم. 

وی افزود: خوشبختانه در ادوار گذشته شاهد اتفاقات خوبی در کلانشهرها با حمایت شهرداران بوده ایم و شهرداری ها توانسته اند بار بزرگی را از دوش دولت بردارند. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تحولات صورت گرفته در کلانشهرهای کشور اظهارکرد: با وجود اینکه مشکلات بسیاری در عرصه اداره شهرها وجود داشته اما تحولات بزرگی در کلانشهرها ایجاد شده است و این تحولات در شهر تهران چشمگیر تر نیز بوده است. 

چمران تاکید کرد: نباید چشمانمان را به روی تحولات ایجاد شده در شهر ببندیم. با وجود اینکه این اقدامات کافی نبوده اما انتظار داریم بتوانیم در دوره بعدی و با رای مردم خدمات گسترده تری را به شهروندان ارائه کنیم. 

وی با بیان اینکه " به انتخاب مردم احترام می گذاریم" تصریح کرد: آرزو داریم که شورای پنجم به دور از مسائل سیاسی باشد و تنها با برنامه و کار تخصصی امور خود را به خوبی پیش برد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انحلال دوره نخست شورای شهر تهران گفت: بعد از انحلال دوره نخست شورا، شورایی تشکیل شد که نتیجه آن رقم خوردن اتفاقات خوب در پایتخت بود. 

چمران در رابطه با ارائه لیست خدمت خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد برای اعلام لیست خدمت به نتیجه رسیدیم و با همفکری عمومی، لیست خدمت به دست آمد. 
وی تاکید کرد: برخی افراد از لیست ارائه شده رضایت نداشته و امکان دارد راه دیگری را اتخاذ کنند و ما به رای جمعی احترام می گذاریم. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *