مسئولان مراقب سوء استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیدا‌ها باشند / ارجاع ۱۰ پرونده تخلف انتخاباتی به دادسرا‌ها

12:34 - 20 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۵۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به ارجاع ۱۰ پرونده دیگر تخلفات انتخاباتی به دادسراهای استان گفت: بیشتر این پرونده‌ها مربوط به کارکنان دستگاه‌های اجرایی است که در ساعت اداری با حضور در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، کار انتخاباتی می‌کردند.
مسئولان مراقب سوء استفاده از امکانات دولتی بری تبلیغات کاندیدا‌ها باشند / ارجاع ۱۰ پرونده تخلف انتخاباتی به دادسرا‌ها
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان در نشست تخصصی مسئولان حراست شهرداری‌ها و فرمانداری‌های استان گلستان با اشاره به ارجاع ۱۰ پرونده دیگر تخلفات انتخاباتی به دادسراهای استان گفت: بیشتر این پرونده‌ها مربوط به کارکنان دستگاه‌های اجرایی است که در ساعت اداری با حضور در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، کار انتخاباتی می‌کردند.

وی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و حراست‌ها خواست با رصد حیطه مسئولیت خود مراقب سوء استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی باشند.

هاشمیان با تاکید بر اینکه نگاه ما بر پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی انتخاباتی است، گفت: در ستاد‌های پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان گلستان، سعی بر پیش بینی جرایم احتمالی و تلاش برای پیشگیری از بروز آن است تا مانند دوره‌های گذشته شاهد برگزاری انتخابات سالم و به دور از تنش در استان باشیم.

رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری‌های سراسر استان هم خبر داد و گفت: این شعب پرونده‌های تخلفات را با قید فوریت و به سرعت رسیدگی می‌شود.

به گزارش ، رئیس کل دادگستری گلستان پیش از این از تشکیل ۱۰ پرونده در  دستگاه قضایی استان گلستان خبرداده بود  و گفت: ۴ تخلف انتخاباتی در بندرگز، ۳ مورد بندرترکمن، ۲ موردشهرستان گالیکش و یک مورد نیز در شهرستان کلاله گزارش و پرونده قضایی تشکیل شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *