لزوم تعامل و هماهنگی مسئولان ستادها با مجریان و ناظرین انتخابات/ ممنوعیت فعالیت‌های تبلیغاتی کارکنان دولت

15:43 - 16 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۱۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عتباتی بر لزوم تعامل و هماهنگی مسئولان ستادها با مجریان و ناظرین انتخابات تاکید کرد و از ممنوعیت فعالیت‌های تبلیغاتی کارکنان دولت در زمان انتخابات خبر داد.
ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از برگزاری جلسه مسئولان و متولیان امر برگزاری انتخابات با روسای استانی ستادهای تبلیغاتی انتخابات خبر داد و ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری این جلسه اظهار کرد: در این جلسه ریاست کل دادگستری اردبیل و رئیس اداره بازرسی این استان نیز حضور داشتند و نکات متعددی در رابطه با برپایی انتخاباتی باشکوه مطرح شد.

وی با اشاره به نکات مورد توجه در این جلسه افزود: توجیه سخنران‌ها به منظور جلوگیری از ایجاد تنش، پیشگیری از برهم زدن نظم و آرامش شهر، رعایت مقررات قانونی و جلوگیری از هرگونه تخلف و جرم از جمله مسائلی بود که در این جلسه مورد اشاره قرار گرفت.

دادستان اردبیل با تاکید بر لزوم تعامل و هماهنگی مسئولان ستادها با مجریان و ناظرین انتخابات، تصریح کرد: در این جلسه همچنین بر بحث عدم سوء استفاده از تریبون‌های عمومی و اموال دولتی و همچنین ممنوعیت فعالیت‌های تبلیغاتی کارکنان دولت در ایام انتخابات تاکید شد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای برپایی یک فضای پرنشاط، آرام و سالم برای تبلیغات انتخاباتی، خاطرنشان کرد: مسئولین، مجریان و ناظران انتخابات نیز در این جلسه نقطه نظرات خود را اعلام کردند و توجیهات لازم صورت گرفت.



برچسب ها: دادستان اردبیل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *