مصدمان حادثه انفجار معدن به تهران منتقل نمی‌شوند/ ترخیص 2 کارگر بستری در آی سی یو طی 2 روز آینده

10:09 - 15 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۶۸۵
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای انتقال مصدومان حادثه انفجار معدن زمستان یورت به تهران برنامه‌ای نداریم.
حادثه انفجار معدن سید محمد هادی ایازی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: مصدمان حادثه انفجار معدن آزاد شهر در سه بیمارستان تحت درمان بوده و خوشبختانه روند ارائه درمان از سوی مسئولان بیمارستان قابل قبول است. 

وی افزود: با توجه به بازدیدی که از ۳ بیمارستان استان گلستان که مصدومان حادثه در آن بستری هستند داشتم، مشخص شد که وضعیت تمام بیماران رو به بهبود بوده و ۲ کارگری که در آی سی یو بستری هستند نیز طی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوند. 

معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه پس از وقوع حادثه در معدن آزاد شهر تیم بحران به سرعت در شهرستان شکل گرفت اظهارکرد: ۱۰ آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و ۲۰ تیم امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر و اقدامات درمانی خود را آغاز کردند. 

ایازی با اشاره به انتقال مصدومان حادثه به ۳ بیمارستان آزادشهر، مطهری و تامین اجتماعی تصریح کرد: با حضور پزشکان متخصص و تیم‌های امدادی به سرعت فرآیند درمان مصدومان آغاز و در ادامه برخی از آن‌ها بستری و تعدادی نیز به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیماران بستری شده جهت فرآیند به تهران انتقال پیدا خواهند کرد یا خیر؟، گفت: به هیچ وجه نیازی به این کار نیست چرا که تمام شرایط برای ارائه خدمات درمانی به بیماران حادثه دیده وجود دارد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *