قانون شاخص دستگاه قضایی در انتخابات است

14:29 - 15 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۵۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رومیانی گفت: هدف دستگاه قضایی برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری در یک فضای امن است و در این خصوص قانون شاخص است.
محمد رومیانیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمد رومیانی دادستان شهرستان دلفان در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: هدف دستگاه قضایی برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری در یک فضای امن است و در این خصوص قانون شاخص است.

دادستان دلفان اظهار کرد: از کاندیداها انتظار می‌رود که قانون را مدنظر قرار دهند و بر فعالیت ستادهای انتخاباتی خود نظارت کامل داشته و توصیه‌های لازم در رعایت قانونمداری را به اعضای فعال ستاد و طرفداران خود متذکر شوند، قطعا" در هر عرصه‌ای پیشگیری بهتر از درمان است.

قاضی رومیانی خطاب به رسانه‌ها بیان کرد: سعی کنید در عین تلاش در جهت پرشور کردن فضای انتخابات از موضع گیری هایی که موجب ایجاد فضای ناامن و زمینه ساز شایعه پراکنی و اصتحکاک می‌گردد جدا"خود داری کنید، دستگاه قضایی بر حسب وظیفه ذاتی به شدت با همه جرائم و تخلفات انتخاباتی و متخلفین از قانون انتخابات برخورد قاطع خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات تجلی بصیرت انقلابی در عرصه بین المللی در جهت سازندگی داخلی است، اعتبار کشور‌ها در عرصه بین المللی با میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات و میزان نقشی که در مسایل منطقه و جهان ایفا می‌کنند سنجیده می‌شود و خوشبختانه کشور عزیزمان ایران همواره ثابت کرده است که سربلند و با اقتدار راه پیشرفت و ارتقاء اعتبار را می‌پیماید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *