برنامه مسابقات نمایندگان ایران در تور جهانی تنیس روی میز کرواسی

10:03 - 14 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۴۷۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نمایندگان ایران در مسابقات تنیس روی میز تور جهانی کرواسی از امروز در جدول اصلی بخش انفرادی این رقابت‌ها به مصاف حریفان شان می‌روند.
به گزارش گروه ورزشی ، در ادامه رقابت‌های تورجهانی زاگرب در کروواسی ملی پوشان ایران در دو رده بزرگسالان و زیر 21 سال به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
بر این اساس، متین لطف الله نسبی در رده زیر 21 سال به دیدار «گرا سیمنکو» از قزاقستان خواهد رفت. نیما عالمیان که در تور اسلوونی درخشش قابل توجهی داشت، در رده بزرگسالان به مصاف روبینوت فرانسوی خواهد رفت. نوشاد عالمیان نیز رو در روی سیپوش از رومانی قرار می‌گیرد.
 
شامگاه چهارشنبه و در رقابت‌های دونفره زیر 21 سال تیم متین لطف الله نسبی و پوریا عمرانی به دلیل عدم حضور تیم لهستان به دور دوم راه یافتند که در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به تیم سوئد واگذار کردند و حذف شدند.
 
در دیگر دیدار تیم ایران متشکل از عمران حاجی ئی و امین میرالماسی موفق شدند تیم قدرتمند و مشترک لهستان و اسلوونی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند، اما در دور دوم با حساب ۳ بر صفر مغلوب تیم دو نفره چین تایپه شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.
 
در رقابت‌های دونفره بزرگسالان تیم برادران عالمیان در جدول اصلی مسابقات امروز پنجشنبه به مصاف تیم دونفره سوئد خواهند رفت.
 
رقابت‌های تورجهانی کرواسی با حضور 395 ورزشکار از 51 کشور جهان در زاگرب پایتخت این کشور برگزار می‌شود که دارای رنکینگ جهانی است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *