رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام لیست اولیه خدمت تا عصر امروز/ تکلیف اعضای رد صلاحیت شده هنوز مشخص نیست

11:23 - 12 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۷۸۳
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران از اعلام نهایی لیست خدمت تا عصر امروز خبرداد.

سروری پرویز سروری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به اعلام لیست خدمت اصولگرایان در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران اظهار کرد: لیست خدمت اصولگرایان پس از نظر نهایی و نظرسنجی از دو گروه نمایندگان محلات و نخبگان تهیه شده است.

وی تصریح کرد: لیست خدمت با هدف ارائه خدمات همراه با تخصص و کارآمدی و همچنین پاک دستی اعضا تهیه شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه عصر امروز لیست اولیه خدمت اعلام خواهد شد، افزود: همراه با اعلام لیست، سایتی نیز رونمایی خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت اخبار لیست خدمت را پیگیری کنند.

سروری ادامه داد: این لیست ممکن است طی روزهای آینده تغییرات محدودی داشته باشد. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای فعلی رد صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت در لیست قرار خواهند گرفت یا خیر؟ بیان کرد: متأسفانه اقدام هیئت نظارت سیاسی و حزبی بوده و در همین زمینه مشکلاتی برای ما به وجود آمده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:  هنوز تکلیف رد صلاحیت شدگان از سوی هیئت نظارت مشخص نیست و این فرصت سوزی از سوی هیئت نظارت جای تعجب و سوال دارد.

سروری با تأکید برا ینکه هیئت نظارت دلیلی برای رد صلاحیت‌ها ندارد، گفت: درحالی این هیئت اعضای فعلی شورای شهر تهران را رد صلاحیت کرده‌ که این افراد از سوی مراجع چهارگانه تأیید شده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *