برخورد قاطع با تخریب و توهین و تبلیغات زودهنگام نامزدها/ تبلیغات نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها در فضای مجازی رصد خواهد شد

10:31 - 12 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۷۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کاهه گفت: با افرادی که اقدام به تبلیغات زود هنگام و یا تخریب و توهین به نامزد‌ها کنند، برخورد سریع و قاطع صورت خواهد گرفت.
مهدی کاهه دادستان قممهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ضمن دعوت مردم جهت لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور پر شور در انتخابات پیش رو گفت: دستگاه قضایی هیچ وابستگی به احزاب و سلایق سیاسی ندارد و بصورت مستقل عمل کرده و به دنبال حفظ نظم وامنیت است.

وی گفت: در این راستا شعبه ویژه‌ای در دادسرا جهت رسیدگی تخصصی به جرائم انتخاباتی تعیین شده است. 

این مقام قضایی رویکرد دادستانی قم را در خصوص جرائم انتخاباتی ابتدا پیشگیری و سپس مقابله و برخورد دانست و با تاکید بر اصل حاکمیت قانون در فرایند انتخابات تصریح کرد: با افرادی که اقدام به تبلیغات زود هنگام و یا تخریب و توهین به نامزد‌ها کنند، برخورد سریع و قاطع صورت خواهد گرفت. 

کاهه ادامه داد: در راستای تامین نظم وامنیت و آرامش فضای پیش از برگزاری انتخابات، نظارت کامل و مستمر بر تمام فعالیت‌ها در زمینه انتخابات توسط دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی صورت می‌گیرد و تبلیغات نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب رصد خواهد شد.

دادستان قم در پایان ابراز امیدواری کرد انتخابات پیش رو در کمال امنیت و نظم و با کمترین تخلف برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *