کلاهبرداری پنج میلیاردی از یکی از شعب بانک ملی کرج

12:59 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۱۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
شاکرمی از کلاهبرداری و اختلاس به مبلغ پنج میلیارد و 400 میلیون تومان در یکی از شعب بانک ملی کرج خبر داد و گفت:حسب گزارش و شکایت بانک ملی کرج مبنی انجام این کلاهبرداری ،موضوع در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب کرج قرار گرفت و همچنان در حال رسیدگی است.
کلاهبرداری پنج میلیاردی از یکی از شعب بانک ملی کرجبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج از کلاهبرداری و اختلاس به مبلغ پنج میلیارد و 400 میلیون تومان در یکی از شعب بانک ملی کرج خبر داد و گفت:حسب گزارش و شکایت بانک ملی کرج مبنی انجام این کلاهبرداری ،موضوع در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب کرج قرار گرفت و همچنان در حال رسیدگی است.

وی افزود:در این ارتباط پنج نفر دستگیر شده اند و پس از انجام تحقیقات لازم دو نفر از متهمان همچنان در بازداشت هستند و بقیه با تودیع وثیقه آزاد شده اند.

این مقام قضایی در استان البرز با اعلام اینکه متهمان با استفاده از کارت های مرابحه و جعل امضای مشتریان بانک اقدام به کلاهبرداری کرده اند افزود:تمامی حساب هایی که وجوه کلاهبرداری شده به آن واریز شده است،مسدود شده و روند وصول مبالغ کلاهبرداری شده به حساب بانک ملی در حال انجام است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *