دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از جانبازان هشت سال دفاع مقدس

12:23 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۰۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با خانواده‌های دو تن از جانبازان سال‌های مقاومت و خانواده‌هایشان دیدار و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداخت.
دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از جانبازان هشت سال دفاع مقدسبه گزارش گروه حقوقی وقضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران،  غلامحسین اسماعیلی  رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با سعید پور یزدان خواه- جانباز- مدیردفتر کل حوزه معاونت قضائی و بهرام حسینی ، جانباز ومعاون مدیر دفتر کل دادگاه های تجدیدنظر استان تهران و خانواده هایشان دیدار و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان تهران دراین دیدار ضمن تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه بویژه سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبداله الحسین (ع) و با تجلیل از مقام رفیع ایثارگران والا مقام و تقدیر از صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان ، طی سخنانی اظهار داشت: مردم بصیر ، متدین و جان بر کف ایران اسلامی در جهت دفاع از ارزش های انقلاب هرزمان ضرورت ایجاب نموده به فوریت در صحنه حاضر شده و به وظیفه خطیر خود عمل کرده اند یکی از این عرصه های مهم ، سال های جنگ تحمیلی و نبرد بی امان حق علیه باطل بوده است که ایثارگران بزرگوار ، خالصانه و با رشادت کامل وارد کارزار شده و جانانه در برابر متجاوزین بعثی با حمایت استکبار جهانی به دفاع پرداختند .

وی در ادامه افزود : ما نیز در همین راستا و در قبال خون های پاک شهدا و ایثارگری های جانبازان عزیز و همچنین مقاومت های مثال زدنی آزادگان سرافراز، موظفیم با الهام از رهنمودهای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و با آگاهی کامل از شرایط زمانی و مکانی به رسالتی که بر دوشمان نهاده شده بخوبی عمل نمائیم.

این مقام قضایی دراستان تهران در پایان تاکید کرد : با عنایت به انتخابات های مهم در پیش رو ، امید است با حضور گسترده در این عرصه ، موجبات استحکام پایه های انقلاب اسلامی و سرافرازی کشور عزیزمان ، ایران فراهم گردد.

در این دیدار صابری مسئول امور ایثارگران صمیمی مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و معاونین وی ، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی ، پشتیبانی و عمرانی و همچنین زمانیان نماینده اداره رفاه نیز حضور داشتند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *