توضیحات قالیباف درباره اظهارات روحانی

20:00 - 08 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۳۹۵
قالیباف گفت: من در ابتدا با توجه به اینکه در انتهای پارت اول آقای روحانی مطلبی را اشاره کردند مبنی بر اینکه فلانی درست نگفته است باید بگویم که مردم عزیز آماری که من عرض کردم با استناد به سایت رسمی آقای روحانی رئیس محترم جمهور است.
قالیبافبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در ادامه مناظره امروز محمد باقر قالیباف در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در صورت احراز پست ریاست جمهوری مهمترین برنامه شما برای افزایش نرخ رشد جمعیت کشور چیست، گفت: من در ابتدا با توجه به اینکه در انتهای پارت اول آقای روحانی مطلبی را اشاره کردند مبنی بر اینکه فلانی درست نگفته است باید بگویم که مردم عزیز آماری که من عرض کردم پیرامون اینکه آقای روحانی قول داده‌ 4 میلیون شغل ایجاد کند و طی 100 روزتحول اقتصادی صورت دهد با استناد به سایت رسمی آقای روحانی رئیس محترم جمهور است؛ من از دوستان خواهش کردم تصویر و نطق آقای روحانی را که در تبلیغاتشان در این رابطه مطرح کردند پخش کنند که دوستان اجازه ندادند البته این در فضای مجازی گذاشته می‌شود و مردم خود مطلع  می‌گردند.

وی ادامه داد: حتما تهمت زدن کار خوبی نیست و اینکه شما گفتید حرف‌های من که ناظر بر وعده‌های شما بود از سایت‌های بی نام ونشان اخذ شده است، درست نبود.

قالیباف اظهار کرد: موضوع جوانان مهمترین موضوع امروز ماست. بزرگترین سرمایه‌های ما که جوانان هستند به سبب همان 4 درصدی‌ها و به خاطر رانت‌خواری‌ها و واردات غیر اصولی بلااستفاده مانده است و باید توجه داشت که از سال 1400 به بعد با مشکل پیری جمعیت مواجه خواهیم شد. حتما باید نرخ رشد جمعیت را متناسب کنیم البته می‌دانیم که جمعیت کشور واستعداد‌های کشور برای یک نرخ رشد معمولی ظرفیت دارد.








ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *