توضیحات حسن روحانی درباره اشتغال بانوان

19:51 - 08 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۳۸۹
حجت الاسلام حسن روحانی درباره اشتغال بانوان گفت: ما باید کاری کنیم که خانواده ها استحکام بیشتری داشته باشند و یکی از مشکلات اجتماعی ما بدین خاطر است که استحکام وصیانت خانواده ها از بین رفته است.

مناظرهبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام حسن روحانی در جریان اولین مناظره اقتصادی  در پاسخ به این سوال که برنامه هایتان برای ایجاد شغل بانوان چیست، گفت: ایجاد اشتغال برای بانوان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده وما 700هزار شغل برای بانوان ایجادکرده ایم.

وی ادامه داد: در آزمون استخدامی اخیر که برای مردها مصوب شده بود ما آن را برای بانوان و آقایان تغییر دادیم که در آن آزمون بانوان با 53 درصد موفق تر عمل کردند.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز بیش از 50 درصد دانشجویان بانوان هستند که استعداد زیادی در انجام کارهای مختلف دارند و در برخی زمینه ها استعداد بیشتری از مردها دارند و مردها نیز در برخی امورات استعدادشان بیشتر است .

روحانی تاکید کرد: ما باید کاری کنیم که خانواده ها استحکام بیشتری داشته باشند و یکی از مشکلات اجتماعی ما بدین خاطر است که استحکام وصیانت خانواده ها از بین رفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *