فورا با فردی که نامه توهین‌آمیز علیه امام رضا(ع) خواند برخورد کنید

12:03 - 08 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۲۳۴
رييس ستاد انتخاباتي روحاني قرائت متن دور از شئون مذهبي در افتتاحيه ستاد انتخاباتي استان ايلام و هر گونه سوء استفاده سياسى از اين رخداد را محكوم كرد.
شریعتمداری
 
به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حسن روحانی،محمد شريعتمداري، رييس ستاد انتخاباتي روحاني قرائت متن دور از شئون مذهبي در افتتاحيه ستاد انتخاباتي استان ايلام و هر گونه سوء استفاده سياسى از اين رخداد را محكوم كرد.
 
متن نامه شریعتمداری به رئیس ستاد ایلام به شرح زیر است:

 بسمه تعالى

جناب آقاى ميرزايى

رييس محترم ستاد استان ايلام

با سلام و آرزوى توفيق الهى

به قرار اطلاع قرائت متن طنز آميزى در اجراى برنامه افتتاحيه آن ستاد دور از شئون مذهبى و خارج از ضوابط تبليغاتى ستادهاى تبليغاتى جناب آقاى حسن روحانى بوده و  موجب جريحه دار شدن احساسات برخى علما و متدينين نيز شده است.

از آنجا كه دفاع از حريم قدسى ائمهء معصومين عليهم السلام وظيفه يكايك مسلمانان اعم از اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصولگراست، شايسته است فوراً با فرد خاطى قاطعانه برخورد شده و از هرگونه فعاليت احتمالي وى در ستاد جلوگيرى به عمل آيد.

ستاد مركزى با اعلام تاسف از اين حادثه  و محكوم كردن آن ، حفظ مقدسات و ارزش هاى دينى را در هر شرايطي ضروري دانسته وكليه ستادها را در ادامه راهى كه در پيش داريم به دقت كامل در اينخصوص توجه ميدهد  و البته  هر گونه سوء استفاده سياسى از اين رخداد را نيز محكوم مي نمايد. در فعاليت هاى گسترده مردمى انتخاباتى و براى هر نامزدى وقوع خطاهاى مختلف را بايد محتمل دانست، ولى در قبال اشتباهاتى از اين دست كه ممكن است از روى سوء نيت و بى اعتقادى هم نباشد بايد حساس بود.

محمد شريعتمدارى

رئيس ستاد انتخاباتى حسن روحانى
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *