آلبوم غلامرضا صنعتگر در مرحله تولید است/ تولید اثری برای آسیب‌دیدگان اجتماعی

8:30 - 07 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۸۶۵
غلامرضا صنعتگر علاوه بر اینکه آلبومی در دست تولید دارد، در صدد ساخت اثری برای آسیب‌دیدگان اجتماعی است.
غلامرضا صنعتگرغلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هم اکنون مشغول کارکردن روی آلبوم جدیدم هستم تا پس از پایان مراحل تولید آلبوم، آن را روانه بازار موسیقی کشورمان کنم.

وی ادامه داد: فضای قطعه‌های موجود در آلبوم جدیدم نسبت به سایر آثار تفاوت دارد از این جهت که قطعه‌های عاشقانه در این آلبوم بیشتر است.

خواننده قطعه "میشه ضامنم بشی" تصریح کرد: همچنین پیشنهادی برای خواندن تیتراژ یکی از برنامه‌های تلویزیونی در ماه مبارک رمضان دارم که همراه با نوازنده‌ها درحال بررسی برای ساخت موسیقی آن اثر هستیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد: همچنین همراه با تعدادی دیگر از خواننده‌ها، مشغول خواندن در یک اثر هستیم که تصمیم دارم پس از پایان مراحل کار، منفعت حاصل از فروش این اثر را به افراد آسیب دیده اجتماعی اختصاص دهم.

این خواننده موسیقی پاپ اظهار کرد: در میان اختصاص منفعت حاصل از فروش این اثر، قشر خاصی را درمیان آسیب‌دیده‌های اجتماعی نمی‌توانیم مشخص کنیم و به همین دلیل همه افراد درگیر دراین رویداد‌ها را مدنظر داریم.

وی خاطرنشان کرد: به امید خدا پس ازماه مبارک رمضان و آماده شدن این اثر، از آن در برنامه تلویزیونی "خندوانه" رونمایی می‌کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *