هوای بارانی ایتالیا ایتالیا در جشنواره جهانی فجر/هیاهوی فوتبال در کاخ جشنواره+عکس

22:33 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۵۴۳
شبانگاه پنجمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر با هوای بارانی شهر تهران و حواشی بازی فوتبال جام باشگاه‌های آسیا همراه بود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، شبانگاه پنجمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر با هوای بارانی شهر تهران و حواشی بازی فوتبال جام باشگاه‌های آسیا همراه بود.

عصر امروز در کاخ جشنواره جهانی فجر همراه با حضور بازیگران و عوامل فیلم ایتالیا ایتالیا همراه بود. حامد کمیلی، لیلا زارع، کاوه و مهدی صباغ زاده از جمله این عوامل بودند که با حضور در کاخ جشنواره در میان خبرنگاران قرار گرفتند.

محمدرضا شریفی نیا

فیلم ایتالیا ایتالیا ساخته کاوه صباغ زاده از جمله آثار ایرانی بود که امروز در جشنواره جهانی فیلم فجر اکران شد.

پنجمین روز از جشنواره جهانی شاهد حضور بازیگران و هنرمندان دیگری همچون فریدون جیرانی، شبنم قلی‌خانی، مریم بوبانی، محمدرضا شریفی نیا و رضا کیانیان بود. 

از جمله حواشی جالب امروز می‌توان به پخش زنده فونبال جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد. این فوتبال زنده برای دقایقی فضای جشنواره را کاملاً فوتبالی کرده و تجمع خبرنگاران و مخاطبان را جلوی مانیتورهای نصب شده در سالن‌ها باعث شد.

حامد کمیلی

پنجمین شب جشنواره جهانی فیلم فجر در حالی رو پایان است که هوای تهران به شدت بارانی و بوده و علاوه بر فضایی سینمایی، بالکن کاخ جشنواره محلی برای تجمع سینمادوستان شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *