رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خیز کارگردان هالیوود برای اسکار 2017/تام هنکس و مریل استریپ شانس‌های اصلی اسپیلبرگ+عکس

11:20 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۲۲۶
فیلم سینمایی "اسناد پنتاگون" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ 12 ژانویه 2018 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "اسناد پنتاگون" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ 12 ژانویه 2018 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد.
 
این درحالی اتفاق می افتد که خبر اکران فیلم جدید کارگردان مطرح هالیوود هوادارانش را برای حضور در اسکار 2017 دلگرم کرده و آنها می ‌توانند اسپیلبرگ را یکی از مدعیان اصلی کسب اسکار بدانند.
 
فیلم اسناد پنتاگون 
 
این فیلم درمورد سیاست‌های امریکا بوده و به افشای اسناد و اطلاعات پنتاگون می‌پردازد. البته نام "اسناد پنتاگون" نامی است که رسانه‌ها به این فیلم داده‌اند و هنوز نام اصلی فیلم منتشر نشده است.
 
این فیلم از 22 دسامبر  توسط استودیوی "فاکس قرن بیستم" به صورت محدود اکران شده و یک هفته بعد از جوایز گلدن گلوب، از 12 ژانویه 2018 در سینماهای سراسر دنیا روی پرده می‌رود.
 
اسپیلبرگ 
 
تام هنکس در نقش بن بردلی سردبیر روزنامه "واشنگتن پست" ظاهر خواهد شد و مریل استریپ هم بازی در نقش "کاترین گراهام" مدیر مسئول مصمم و پیگیر این نشریه امریکایی مقابل دوربین می‌رود.
 
داستان این فیلم ماجرای انتشار اسناد محرمانه‌ای است که ارتباط مستقیم با نقش امریکا در جنگ ویتنام دارد. همین مقوله یکی از شانسهایی است که اسپیلبرگ برای دریافت اسکار دارد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *