رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بعد از چند سال انتظار بالاخره قسمت شد به کربلا بروم/عید مبعث را به مسلمانان جهان تبریک می‌گویم

12:10 - 05 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۲۰۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال "مرز خوشبختی" گفت: امروز خبر بسیار خوبی به من رسید و برای من عید در عید پیش آمد. صبح امروز به من خبر دادند که پس از یکسال از من دعوت شده تا به کربلا بروم. سالها آرزوی سفر به کربلا را داشتم و امروز بالاخره این اتفاق برای من مقدر شده است.
شهرزاد کمال زاده بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال جدید گفت: به تازگی بازی در یک سریال را تمام کرده و تصمیم گرفتم تمامی فروردین ماه را به استراحت مشغول باشم.
 
وی ادامه داد: با توجه به تجربیات سال گذشته این روزها سعی می‌کنم کمی در انتخاب های خود وسواس بیشتری را به خرج دهم و برای انتخاب هایم وقت بیشتری صرف نمایم.
 
بازیگر سریال دارا و ندار از پایان دو پروژه آماده اجرا خبر داد و افزود: در حال حاضر بازی در سریال "دیوار شیشه‌ای" به کارگردانی راما قویدل را پشت سر گذاشته‌ام که برای پخش در تلویزیون آمده نمایش شده است.
 
وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر این سریال، بازی در فیلمی به کارگردانی "علی ژکان" را به پایان رسانده‌ام. در خصوص جزئیات این اثر تصمیم بر این است که عوامل روابط عمومی اخبار را منتشر کنند و من هم در همین حد می‌توانم صحبت کنم.
 
کمال زاده با اشاره به علاقه خود برای حضور در آثار مناسبتی تلویزیون گفت: نوروز امسال را با سریال "مرز خوشبختی" میهمان خانه مردم بودم اما هنوز برای بازی در سریالی‌های ماه رمضان صحبتی نشده است. البته طی آخرین مذاکرات احتمال بازی در سریالی مناسبتی برای ماه محرم را دارم که آن هم هنوز قطعی نشده است.
 
بازیگر سریال "بچه‌های نسبتاً بد" درباره وضعیت تولید در سینما و تلویزیون اظهار کرد: احساس می کنم نسبت به سالیان گذشته پیش تولیدهای خوبی شروع شده و درباره آینده سینما و تلویزیون خوش‌بین هستم.  این مساله منکر وجود مشکلات نمی‌شود اما من به خودم آموخته ‌ام که از چیزی شکایت نکنم.
 
کمال زاده با اشاره به اتفاق بسیار شیرینی که در شرف مبعث رسول اکرم برایش اتفاق افتاده، اضافه کرد: امروز خبر بسیار خوبی به من رسید و برای من عید در عید پیش آمد. صبح امروز به من خبر دادند که پس از یکسال از من دعوت شده تا به کربلا بروم. سالها آرزوی سفر به کربلا را داشتم و امروز بالاخره این اتفاق برای من مقدر شد.
 
بازیگر سریال شب‌های برره خاطرنشان کرد: من هم به نوبه خود، عید مبعث و رسالت پیامبر اسلام (ص) را به تمامی مسلمانان جهان مخصوصاً ایرانیان عزیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم همواره خداجو و خودشناس باشیم.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *