احضار 20 کاندیدای شورای شهر به دادسرا

9:33 - 04 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۹۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
یاوری از احضار 20 نفر از نامزدهای شورای شهر به تبلیغات زود هنگام به دادسرا خبرداد و گفت: اگر تخلفات تکرار شود پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل خواهد شد.
احضار 20 نفر از نامزدهای شورای شهر به دلیل تبلیغات زودهنگام به دادسرایاوری معاون دادستان کرج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از احضار 20 نفر از نامزدهای شورای شهر به تبلیغات زود هنگام به دادسرا خبرداد و گفت: درصورت تکرار پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل خواهد شد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده برای رصد و برخورد با تخلفات انتخاباتی شورای شهر کرج افزود: طبق رصدهای انجام شده تعدادی از داوطلبان عضویت در شورای شهر، برخلاف نص صریح ماده 61 آیین‌نامه اجرایی انتخابات شورای شهر، پیش از موعد قانونی تبلیغات و حتی پیش از احراز صلاحیت، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرده بودند که به حوزه معاونت پیشگیری دادسرا احضار شدند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب کرج اضافه کرد: روزانه تیمی  اقدامات کاندیداها در فضای مجازی، نشریات مکتوب و ستادهای غیرقانونی که از سوی آنان زده شده است را رصد و اطلاعات را جمع آوری می کنند و با احضار آنان به دادسرا تذکرات لازم داده می شود .

یاوری همچنین گفت: دراین رابطه برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل داده نشده است و صرفا به منظور پیشگیری انجام می شود و در صورت تکرار پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل خواهد شد.

معاون دادستان کرج در ادامه بیان کرد: از این افراد تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار تخلف و عدول از مقررات قانونی گرفته شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *