برخورد با متخلفان استفاده از امکانات شهرداری برای تبلیغات انتخابات/ استفاده از امکانات شورایاری‌ها و سمن‌‌ها ممنوع است

6:10 - 04 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۲۹۳
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس یک بخشنامه با افرادی که از امکانات شهرداری تهران جهت تبلیغات کاندیدای مورد نظر خود در انتخابات شوراها و یا ریاست جمهوری استفاده کنند برخورد خواهد شد.

انتخابات ابوالفضل قناعتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: طی بخشنامه‌ای، ممنوعیت استفاده از امکانات و اعتبارات شهرداری تهران در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اعلام شده است.

وی افزود: تمام کارکنان شهرداری و شورای شهر از این بخشنامه منتشر شده مطلع بوده و هیچ فردی حق استفاده از امکانات شهر برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود را ندارد.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخورد دستگاه‌های نظارتی با افراد متخلف تصریح کرد: بهره مندی از بیت المال برای انتخاب کاندیدای شورای شهر و یا ریاست‌جمهوری تخلف است و بدون شک دستگاه‌های نظارتی با این تخلفات برخورد می‌کنند.

قناعتی ادامه داد: هر یک از افراد باید از پول خود برای تبلیغات استفاده کنند و بهره‌گیری از بیت المال رفتار قانونی نیست.

وی با تاکید بر ممنوعیت اعضای شورای برای استفاده از امکانات پارلمان پایتخت جهت تبلیغات اظهارکرد: اعضای شورای شهر نیز قادر نخواهند بود از امکاناتی که در اختیار دارند برای تبلیغات خود استفاده کنند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: استفاده از امکانات ستاد شورایاری‌ها و همچنین ستاد سمن‌های شهر تهران نیز مشمول این ممنوعیت‌ها می‌شود.

قناعتی در خصوص حواشی مطرح شده پیرامون برگزاری نشست‌های انتخاباتی در سراهای محلات شهر تهران خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از امکانات سراهای محلات جهت برپایی نشست‌های تبلیغاتی کاندیدای شورای‌شهر خلاف قانون است و کاندیدای حضور در شورای شهر تهران در صورتی که بخواهند با اعضای شورایاری ها نشست نیز برگزار کنند، باید جلسات خود را در مکانی خارج از سراهای محلات برپا کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *