رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واشنگتن در حال بازنگری سیاست‌های خود در قبال ایران است

9:49 - 31 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۷۰۹
«رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران ضمن تکرار ادعاهای ضد ایرانی گفت که دولت ترامپ در حال بازنگری کامل سیاست‌های آمریکا در قبال ایران است.
واشنگتن در حال بازنگری سیاست‌های خود در قبال ایران است
به گزارش گروه بین‌الملل ، «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران ضمن تکرار ادعاهای ضد ایرانی گفت که دولت ترامپ در حال بازنگری کامل سیاست‌های آمریکا در قبال ایران است.

تیلرسون گفت: دولت ترامپ اخیرا در حال بازنگری جامع سیاست‌های آمریکا در قبال ایران است و در صورت عدم کنترل، ایران نیز در مسیری گام برخواهد داشت که کره شمالی برداشته است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: آمریکا دیگر به دنبال صبر و تحمل نیست زیرا تحمل استراتژیک رویکردی شکست خورده است.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه ضمن اشاره به توافق هسته‌ای گفت: توافق هسته‌ای گزینه مناسبی برای مقابله با بلندپروازی‌های ایران نیست.

رکس تیلرسون در ادامه ادعاهای خود افزود: در امضای توافق هسته‌ای با ایران تنها تهدید هسته‌ای مورد توجه قرار گرفته و دیگر مسائل ایران نادیده گرفته شده است و به همین دلیل ما باید از دیدگاهی جامع به ایران بپردازیم.

این ادعاهای متناقض رکس تیلرسون درباره توافق هسته‌ای در حالی مطرح می‌شود که وی روز سه‌شنبه طی نامه‌ای به «پل رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته است که ایران به تعهدات خود در قبال توافق هسته‌ای پایبند بوده است.

 وی در این نامه ضمن تأکید بر پایبندی ایران به اجرای مفاد توافق‌ هسته‌ای اعلام کرد که دولت آمریکا تعلیق تحریمها علیه ایران را تا 3 ماه دیگر تمدید می‌کند.

دولت آمریکا باید هر 90 روز یک‌بار گزارش پایبندی ایران به اجرای تعهدات برجام را به مجلس نمایندگان اطلاع دهد و این نخستین بار است که رئیس‌جمهور جدید آمریکا  پایبندی ایران به اجرای تعهدات برجام را به کنگره اطلاع می‌دهد.





مهرداد
|
-
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
تصمیمات جدید ترامپ و مشاورانش صرفا برای تاثیرگذاری بر روی نتیجه انتخابات است. پس از انتخابات دو باره تحریمها را شروع می کنند .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *