پروژه فیبر نوری مجتمع قضایی شماره 4 دادگستری شهرستان اراک به بهره برداری رسید + عکس

13:41 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۰۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پروژه فیبر نوری مجتمع قضایی شماره 4 دادگستری شهرستان اراک، شهردار اراک، مسئولین مخابرات این استان و جمعی از مسئولین قضایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، به بهره‎برداری رسید.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، پروژه فیبر نوری مجتمع قضایی شماره 4 دادگستری شهرستان اراک به بهره برداری رسید.


پروژه فیبر نوری مجتمع قضایی شماره 4 دادگستری شهرستان اراک به بهره برداری رسید + عکس
 
در این آئین که با حضور رئیس کل دادگستری استان ،شهردار اراک، مسئولین مخابرات استان و جمعی از مسئولین قضایی و اداری شهر اراک حضور داشتند، پروژه انتقال فیبر نوری به مجتمع قضایی شماره 4 اراک به بهره برداری کامل رسید.

خطیب آرا معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری کل استان مرکزی در این آئین گفت: با پیگیری کارشناسان این حوزه و همکاری خوب شهرداری و اداره مخابرات اراک این پروژه ظرف مدت زمان مناسب با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به سرانجام رسید. 

پروژه فیبر نوری مجتمع قضایی شماره 4 دادگستری شهرستان اراک به بهره برداری رسید + عکس

وی تلاش برای بهره مندی از فن آوری روز در مسیر فعالیتهای قضایی را مهم و استمرار بهره مندی از فیبر نوری را در سایر حوزه های قضایی در دستور کار دانست. 

عبدالهی رئیس کل دادگستری استان نیز ضمن تجلیل از سرعت انجام پروژه از تلاش این معاونت در مسیر مکانیزه نمودن فرایند رسیدگی ها به منظور تکریم ارباب رجوع و کاهش اطاله دادرسی ارزشمند بر شمرد.

شایان ذکر است مجتمع قضایی شماره 4 ویژه شعب حقوقی و خانواده می باشد که روزانه شاهد تردد مراجعین زیادی می باشد که افتتاح این پروژه به سرعت بخشیدن به کار مفید و سازنده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *