رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ابلاغ مراتب ثبت باغ سیب مهرشهر کرج به استاندار البرز

8:34 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۸۶۱
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، با ارسال نامه‌ای، مراتب ثبت میراث طبیعی «باغ سیب» مهرشهر کرج را در فهرست آثار ملی به استاندار البرز ابلاغ کرد.
مهرشهربه گزارش گروه جامعه ،زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در این نامه که خطاب به سیدحمید طهایی استاندار البرز ارسال شده، آورده  است:

در اجرای تبصره ماده 2 قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری کشور مصوب دی‌ماه 1382 و آیین‌نامه اجرایی آن، مصوب چهارم مرداد 1384 به‌شماره 26975/ت 32915 ه‍، هیئت محترم وزیران با موضوع ثبت میراث طبیعی ارزشمند کشور در فهرست میراث طبیعی ملی، ”باغ سیب" مهرشهر (کرج) ــ واقع در استان البرز، شهرستان کرج، مهرشهر، بلوار امام خمینی (بلوار ارم)، باغ سیب مهرشهر ــ پس از تشریفات قانونی لازم، به‌شماره 364 مورخ 95/12/100 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به‌ثبت رسید که بدین‌وسیله ابلاغ می‌شود.

اثر مذکور ضمن رعایت حقوق مالکانه، تحت نظارت و حمایت این سازمان است و تدوین ضوابط حفاظتی و تعیین عرصه و حریم این اثر برعهده این سازمان خواهد بود؛ هر گونه دخل و تصریف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر در اصالت اثر شود ممنوع است.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب جهت اطلاع و اجرا به مقامات و مسئولین ذی‌ربط در استان ابلاغ شود و از نتیجه این سازمان را مطلع فرمایید.
 


برچسب ها: باغ سیب مهرشهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *