واکنش عابدینی به خسارت 46 میلیارد تومانی سازمان لیگ

13:41 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۲۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره جزئیات خسارت 46 میلیارد تومانی سازمان لیگ به اسپانسر سابق تبلیغات محیطی فوتبال کشور توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ،‌ عدم انجام تسویه حساب سازمان لیگ با اسپانسر قبلی تبلیغات محیطی فوتبال کشور و حکم داوری مبنی بر کسر 46 میلیارد تومان از قرارداد 100 میلیارد تومانی سال دوم،‌ ابهامات زیادی به وجود آورده است.
 
امیر عابدینی، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال که مأمور اصلی مذاکره با شرکت ایران نوین در ماه‌های اخیر بوده درباره مشکلات به وجود آمده و تخفیف 46 میلیارد تومانی به این شرکت، به میزان گفت: طبق حکم داوری در کمیته حل اختلاف مجبور شدیم 46 میلیارد برای قرارداد سال دوم خسارت بدهیم و 54 میلیارد تومان از اسپانسر طلبکار شدیم. رسیدگی به این اختلاف یک سال طول کشید. این کمیته حل اختلاف تمام اسناد و مدارک و دفاتر مالی و قراردادی اسپانسر را بر اساس ادعاها و متن قرارداد بررسی کرد. خیلی روی این مسئله کار شد و در نهایت این حکم صادر شد.

عابدینی درباره نحوه وصول این طلب از ایران‌نوین و زمان پرداخت آن تصریح کرد: از آنها چک گرفته‌ایم و در زمان‌های مقرر این پول باید به حساب سازمان لیگ پرداخت شود. البته هنوز اختلاف‌هایی بر سر تسویه حساب داریم. به عنوان مثال آنها مدعی هستند که به جای پول، زمین و ساختمان به سازمان لیگ داده‌اند. ما می‌گوییم که این را قبول نداریم. با این حال تلاش سازمان لیگ این است که حق باشگاه‌ها را به صورت کامل استیفا کند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *