سالار عقیلی از تنهایی گریه مکن را سر می‌دهد/ طنین آواز خواننده برگزیده سه ستاره در تالار وحدت +عکس

11:30 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۹۳۱
سالار عقیلی خواننده برگزیده برنامه تلویزیونی "سه ستاره" دراجرای پیش روی خود آثاری از جمله "از تنهایی گریه مکن" را می‌خواند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سالار عقیلی از جمله هنرمندانی است که در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر روی صحنه رفت و در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت.

این هنرمند با گروه موسیقی "راز ونیاز" روی صحنه رفت و منتخبی از آثار پرطرفدار خود را برای طرفدارانش اجرا کرد.

سالار عقیلی

قرار است این خواننده در 4 شب از اردیبهشت ماه روی صحنه برود و از بین این شب‌ها، بلیت‌های سه شب اجرا به طور کامل به فروش رسیده است.

سالار عقیلی که سابقه برگزاری کنسرت‌های بسیاری را در داخل و خارج از کشور دارد، در کنسرت بهاری خود گلچینی از آثار پرطرفدارش از جمله " از تنهایی گریه مکن"  را روی صحنه می‌برد.

از جمله اجراهای خارج از کشور این خواننده موسیقی ایرانی می‌توان به کنسرت‌های او در کانادا، آمریکا، آلمان،‌ هلند ، ایتالیا و انگلستان اشاره کرد. 

سالار عقیلی

همچنین با توجه به اینکه بخشی از برنامه تلویزیونی " سه ستاره" احسان علیخانی که به انتخاب برگزیده‌ها در بخش‌های مختلفی همچون خوانندگی، سریال، بازیگر زن و بازیگر مرد می‌پردازد، سال گذشته سالار عقیلی در بخش خوانندگی به عنوان یکی از سه هنرمند برگزیده انتخاب شد و تندیس بهترین خواننده را از سوی مردم دریافت کرد.

این هنرمند همچنین در جشن حافظ سال گذشته نیز جایزه بهترین ترانه را دریافت کرد.

از جمله آثار ماندگاری که در کارنامه سالار عقیلی به چشم می‌خورد، قطعه پرافتخار و ملی " وطن" است که زنده یاد افشین یدالهی ترانه آن را سروده و از این اثر می‌توان به عنوان یکی از همکاری‌های بی نظیری نام برد که بین این دو هنرمند شکل گرفته است.

سالار عقیلی

سالار عقیلی در سری گذشته فعالیت ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی بارها به عنوان خواننده با این ارکستر روی صحنه رفته و به اجرای قطعه‌هایی پرداخته بود.

خواننده تیتراژ سریال "معمای شاه" 8 ، 9 ،‌10 و 11 اردیبهشت ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *