آنتونی هاپکینز: کارگردان ترنسفورمرز 4 یک نابغه است/تبدیل شوندگان در راه هالیوود+عکس

14:00 - 21 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۳۳۳
آنتونی هاپکینز ازیگر مطرح و دارنده اسکار سینمای هالیوود که به تازگی بازی در فیلم سینمایی "ترنسفورز 4" را تجربه کرده در خصوص کارگردان این اثر یعنی مایکل بی نظرات جالبی را منتشر کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، آنتونی هاپکینز ازیگر مطرح و دارنده اسکار سینمای هالیوود که به تازگی بازی در فیلم سینمایی "ترنسفورز 4" را تجربه کرده در خصوص کارگردان این اثر یعنی مایکل بی نظرات جالبی را منتشر کرده است.
 
هاپکینز در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر گفته است: به نظر من "مایکل بی" به معنی واقعی کلمه یک نابغه است. وی کارگردانی بزرگ و هم سطح الیور استون، استیون اسپیلبرگ و مارتین اسکورسیزی است.
 
آنتونی هاپکینز 
 
مایکل بی به کارش آگاه بوده و مجموعه فیلم‌های "تبدیل‌شوندگان” هم فوق‌العاده‌اند و نشان از یک نابغه دارند.

هر بار گفتم این آخرین فیلم این مجموعه است که در آن بازی می‌کنم. اما هر دفعه با ۱۲۰ میلیون طرفداری در سراسر جهان مواجه شدم که این فیلم‌ها را تماشا کردند و به پارک‌های تفریحی‌شان رفتند. این چیزها هم بود که هر بار به‌نوعی باعث بازگشتم می‌شد. من شیفته‌ی بازی در این فیلم‌ها هستم. این فیلم آخری که واقعاً تجربه‌ی باحال و متفاوتی بود.
 
مایکل بی 
 
فیلم سینمایی "ترنسفورمز 4" به کارگردانی "مایکل بی" 27 ژوئن سال 2017 اکران خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.
 
"مایکل بِی" بار دیگر کارگردانی این نسخه را همچون دو سری گذشته بر عهده داشته و "مارک ولبرگ" برای دومین بار در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *