فراخوان اعلام آمادگی روحانیون کاروان ها برای اعزام به حج تمتع

22:14 - 20 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۲۱۵
روحانیون واجد شرایط اعزام به حج تمتع 96 با ثبت نام درسامانه کارگزاران فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری آمادگی خود را برای اعزام اعلام کنند.
به گزارش گروه جامعه ؛ مدیرجذب و ساماندهی معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه درامورحج وزیارت درگفتگو با خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی حج با اشاره به تسریع درفرآیند تعیین روحانیون حج 96 اظهار داشت: حدود 800 روحانی واجد شرایط امسال برای ثبت نام واعلام آمادگی فراخوان شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین پروانه با اشاره به اینکه این افراد باید تا پایان 25 فروردین ماه درسامانه کارگزاران فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه آمادگی خود را اعلام کنند ، افزود: متقاضیان بر اساس اولویت های مصوب در گردونه تخصیص استان ها قرارخواهند گرفت و برای تایید توانایی جسمانی به هیئت های پزشکی معرفی خواهند شد و درنهایت بیش از 500 روحانی برای اعزام انتخاب خواهند شد.

این مقام مسئول دربعثه اضافه کرد: روحانیونی که امکان اعزام برای امسال را ندارند انصراف خود را در موعد مقرر درسامانه  http://beseh-farhangi.hajj.ir  اعلام کنند تا از فهرست سال 96 حذف شوند و دراولویت اعزام سال بعد قرار گیرند.

وی با تاکید براینکه انصراف بعد از اعلام آمادگی می تواند به محدودیت در اعزام های بعدی متقاضیان منجرشود، گفت: طول دوره حج امسال همانند سال های گذشته 35 الی 40 روز خواهد بود و متقاضیان به امکان حضور در کل دوره سفر توجه داشته باشند و با توجه به گرمای موسم حج ، افرادی که بدلایل پزشکی توان همراهی با کاروان را ندارند حتما از اعلام آمادگی خودداری کنند.  

حجت الاسلام پروانه یادآورشد پس ازثبت نام از زائران و مشخص شدن کاروان های حج تمتع ازمعین و معینه ها برای همکاری دعوت خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *