واکنش رئیس قوه قضائیه به اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل/ رصد دقیق تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی/ فرمانده پلیس راه خراسان رضوی آزاد شد

10:48 - 18 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۱۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان به واکنش رئیس دستگاه قضا به اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل، دیدار دادستان کل کشور با قضات و کارکنان دادستانی کل، آزاد شدن فرمانده پلیس راه خراسان رضوی با قرار کفالت اشاره کرد.

آخرین اخبار قضایی کشوربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حقوق قضا طی هفته‌ گذشته با اخبار تازه و داغی از جملهواکنش رئیس دستگاه قضا به اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل، دیدار دادستان کل کشور با قضات و کارکنان دادستانی کل، آزاد شدن فرمانده پلیس راه خراسان رضوی با قرار کفالت و ... همراه بود.

اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل نشان می‌دهد برای انتخابات خواب‌هایی دیده‌اند

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اظهارات مداخله جویانه نماینده آمریکا در سازمان ملل تصریح کرد: این خانم که به تازگی به این سمت گماشته شده است در بدو حضور خود در این جایگاه اظهاراتی داشته که از چند جهت مهم است. اولین نکته در اظهارات او این است که نشان می‌دهد برای انتخابات امسال ما خواب‌هایی دیده اند.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید

تخلفات انتخاباتی فضای مجازی رصد می‌شوند

دادستان کل کشور در دیدار نوروزی خود با قضات و کارکنان دادستانی کل کشور بر برخورد با مجرمان و افردای که قصد برهم زدن فضای انتخابات را دارند تاکید کرد.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید


فرمانده پلیس راه خراسان رضوی با قرار کفالت آزاد شد

بازپرس شعبه 410 دادسرای مشهد آخرین وضعیت پرونده تصادف زنجیره‌ای در مشهد را تشریح کرد و گفت: فرمانده پلیس راه خراسان رضوی با قرار کفالت آزاد شد.

برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *