رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساختار حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان تغییر کرد

3:55 - 17 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۸۰۵
معاونت آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با هدف تعالی فعالیت‌های این معاونت و افزایش سطح آموزشی و اخلاقی معرفت جویان حوزه، به معاونت تعلیم و تربیت تغییر یافت.
به گزارش گروه جامعه ،سید علی اصغر حسینی گفت: ساختار جدید اداری حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با ۴۴ معاونت تعلیم و تربیت، امور مراکز و ارتقای منابع انسانی، برنامه ریزی و پشتیبانی، جهاد فرهنگی و ۲ مدیریت مستقل روابط عمومی و جهاد اقتصادی از ابتدای سال جاری در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اجرایی می شود.

وی افزود: از مهمترین برنامه سال جدید، تدوین و استقرار نظام جدید آموزشی حوزه است که با هدف تعالی فعالیت‌های این معاونت و افزایش سطح آموزشی واخلاقی معرفت جویان حوزه، معاونت آموزشی به معاونت تعلیم و تربیت تغییر یافته است.

مدیر روابط عمومی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیان داشت: هم اکنون بیش از ۶ هزار دانشجو در حال تحصیل در مراکز ۴۲ گانه حوزه در دانشگاه های سراسر کشور هستند، همچنین نزدیک به ۴۵۰ استاد در سطح کشور با این مراکز همکاری دارند که در ساختار جدید حوزه، معاونت امور مراکز و ارتقای منابع انسانی، وظیفه تقویت و اعتلای توانمندی های کادر علمی و مدیریتی حوزه در راستای اساسنامه جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان را برعهده خواهد داشت .

وی خاطر نشان کرد: معاونت جهاد فرهنگی نیز براساس اهداف و وظایف تعیین شده فعالیت خود را توسعه می دهد، همچنین براساس روال مرسوم اداری نیز تمام فعالیتهای مالی، اداری، خدماتی نیز در معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی انجام می شود، دو مدیریت مستقل روابط عمومی و جهاد اقتصادی نیز در ساختار جدید طراحی شده است.

حسینی افزود: در مدیریت روابط عمومی افزایش فعالیتهای تبلیغی و رسانه ای با استفاده از تمامی ظرفیتهای رسانه ملی، مراکز خبری و شبکه های مجازی با هدف معرفی اهداف و دستاوردها در دستور کار قرار گرفته است و ایجاد مدیریت جهاد اقتصادی نیز با هدف ترویج اقتصاد مقاومتی همچنین فرهنگ سازی استفاده از ظرفیت های درونی و محصولات داخلی ایجاد شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *