اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی است

10:08 - 16 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۵۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صارمی فرمانده بسیج مرکز قوه قضائیه در دیدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضع راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی است .
راهیان نور یک حرکت فرهنگی استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، صارمی فرمانده بسیج مرکز قوه قضائیه در دیدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضع راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی است.

در این دیدار که با حضور صارمی فرمانده بسیج مرکز قوه قضائیه ،افشار نیا رئیس کل و معاونین قضایی دادگستری خوزستان از استقبال بی نظیر مردم در بازدید از مناطق جنگی در قالب راهیان نور قدردانی کرد و گفت: استقبال بی نظیر مردم در بازدید از یادمانهای شهدا نشان دهنده ی فطر پاک و ارادت خاص آنان به شهدا است. 

وی افزود: آرامش، امنیت و اقتدار کشور ما مرهون خون پاک و مطهر شهداست و باید برای احیای هر چه بهتر و بیشتر یاد و خاطره شهدا  این مرز و بوم و آشنایی جوانان به سیره و زندگی شهدا تلاش مضاعفی داشته باشیم.

در ادامه صارمی فرمانده بسیج مرکز قوه قضائیه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضع راهیان نور گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی است و وقتی که می بینیم مقام معظم رهبری بر روی موضوع راهیان نور خیلی تاکید دارند وظیفه ماست که این کار بزرگ را در اولویت قرار دهیم و آن را تقویت کنیم.

وی با قدردانی از دادگستری استان خوزستان در خصوص همکاریهای مطلوب با کاروان زائران راهیان نور قوه قضائیه ، بر توجه هر چه بیشتر به این برنامه ها تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه همه ساله اعزام زائران راهیان نور از بین قضات، کارکنان دادگستری ها و اعضای شوراهای حل اختلاف سراسر کشور از 15 اسفند ماه آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد. 

همچنین در این دیدار افشار نیا رئیس کل دادگستری استان خوزستان ضمن خیر مقدم به کاروان زائران راهیان نور قوه قضائیه به کربلای خوزستان بر اهمیت و حمایت ویژه از کاروان‌های راهیان نور تاکید کرد.

در پایان این دیدار زائران راهیان نور قوه قضائیه از کربلای خوزستان نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله موسوی جزایری اقامه کردند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *