رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدت‌هاست که می‌خواهم نمایشی را روی صحنه ببرم/ سال 96 را با اکران چند فیلم آغاز می‌کنم

14:10 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۸۶۱
بازیگر فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" گفت: برای حضور در چندین فیلم سینمایی صحبت هایی داشته ام که برای فجر امسال آماده می شوند اما هنوز هیچکدام قطعی نشده و ترجیح می دهم پس از قطعی شدن در مورد آنها اطلاع رسانی کنم.
سیامک صفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص برنامه خود در سال 96 گفت: چندین فیلم اکران نشده از سال قبل و جشنواره فیلم فجر را در برنامه دارم که امسال اکران خواهند شد.
 
وی ادامه داد: برای حضور در چندین فیلم سینمایی صحبت هایی داشته ام که برای فجر امسال آماده می شوند اما هنوز هیچکدام قطعی نشده و ترجیح می دهم پس از قطعی شدن در مورد آنها اطلاع رسانی کنم.
 
بازیگر فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" درباره حضور در پرفروش ترین تئاتر ایران در سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته نمایش "می سی سی پی نشسته میمیرد" را در تالار وحدت روی صحنه داشتم. این نمایش فروش بسیار خوبی داشت و خوشحالم که از اقبال عمومی خوبی برخوردار شد. البته در مورد مسائل مالی این نمایش و تخصیص بخشی از سود فروش به بازیگران باید بگویم که این تعامل و صحبتی است که پیش از نمایش بین تهیه کننده و بازیگر رخ می دهد و در قبال این اثر نیز اتفاق افتاد.
 
بازیگر فیلم "ذهن خطرناک من" با اشاره به تمایل خود برای کارگردانی نمایشی در سال جدید خاطرنشان کرد: سالیان سال است که می خواهم نمایشی را روی صحنه ببرم اما تاکنون شرایط مهیا نبوده است. این شرایط از وضعیت سالن گرفته تا وجود اسپانسر برای من مشکل ساز بوده و تا به حال امکان این کار را نداده است. برای بست یک نمایش با جوانان به وقت، صرف هزینه و مکان احتیاج است که هنوز در اختیار من قرار نگرفته است اما امیدوارم با ایجاد تغییرات در سال جدید بتوانم بالاخره این نمایش را روی صحنه ببرم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *