استفاده از ابزار ضدانقلاب توسط جریان های داخلی برای پیشبرد اهداف انتخاباتی جرم است/بلایای طبیعی نباید ابزار سیاسی علیه دولت شود

11:00 - 12 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۲۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در اسفند ماه سال گذشته مسئولان عالی قضایی طبق روال همیشه جلسات هفتگی خود را برگزار کردند.
استفاده از ابزار ضدانقلاب توسط جریان های داخلی برای پیشبرد اهداف انتخاباتی جرم است/بلایای طبیعی نباید ابزار سیاسی علیه دولت شودبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در اسفند ماه سال گذشته مسئولان عالی قضایی طبق روال همیشه جلسات هفتگی خود را برگزار کردند و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا در این جلسات به برخی از موضوعات مهم حقوقی و قضایی در کشور اشاره کرد که در ادامه به اظهارات مهم رئیس قوه قضائیه در جلسات مسئولان عالی قضایی اسفند ماه سال گذشته اشاره می‌شود.


استفاده از ابزار ضدانقلاب توسط جریان های داخلی برای پیشبرد اهداف انتخاباتی جرم است

 آیت الله آملی لاریجانی 9 اسفند ماه سال گذشته بر لزوم رعایت اصول اخلاقی و دشمن شناسی از سوی مردم، نامزدها، مسئولان، مجریان و ناظران انتخابات تاکید کرد.

مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه را اینجا بخوانید.

بلایای طبیعی نباید ابزار سیاسی علیه دولت شود 

آیت الله آملی لاریجانی 2 اسفند ماه سال گذشته با ابراز تاسف از مشکلات پدید آمده برای برخی از هموطنان در جریان بارندگی ها و سیلاب های اخیر بویژه در استانهای جنوبی کشور، بر لزوم تلاش دولت و مردم برای امداد رسانی به مردم این مناطق تاکید کرد و در عین حال هشدار داد که این بلایای طبیعی نباید بعنوان ابزاری سیاسی علیه دولت به کار گرفته شود.

مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه را اینجا بخوانید.

حجم حملات به دستگاه قضایی نشان می دهد ما در برخورد با مفاسد و جریان نفوذ راه درستی را پیموده ایم

 آیت الله املی لاریجانی 23 اسفند ماه سال گذشته با تقدیر از تلاش های قضات، کارکنان، مدیران و مسئولان قضایی از تشدید حملات دشمنان به قوه قضاییه در سال 95 خبر داد و گفت: ورودی پرونده به دادگستری ها تا پایان بهمن ماه نزدیک به ده میلیون و هفتصد و هفتاد و هشت هزار فقره بوده و ده میلیون و هشتصد و هفتاد و هفت هزار پرونده نیز در این مدت مختومه شده اند. این غیر از پرونده های شوراهای حل اختلاف و سایر مراجع قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه است.

مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه را اینجا بخوانید.









ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *