رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هیچ تخلف انتخاباتی تا کنون در استان گلستان ثبت نشده است

13:25 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۴۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
هادی هاشمیان گفت: تا کنون هیچ تخلف انتخاباتی در استان گلستان ثبت نشده است و شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در سراسر استان هم به منظور رسیدگی به تخلف و جرایم احتمالی تشکیل شده است.
رئیس کل دادگستری گلستانرئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: تا کنون هیچ تخلف انتخاباتی در استان گلستان ثبت نشده است و شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در سراسر استان هم به منظور رسیدگی به تخلف و جرایم احتمالی تشکیل شده است.

وی با  اشاره به بررسی استعلام های داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا در دادگستری های استان افزود: دادگستری استان به عنوان یکی از مراجع چهارگانه بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا ، بررسی استعلام ها را آغاز کرده است .

این مقام قضایی در استان گلستان اضافه کرد: بررسی و پاسخگویی به استعلام ها از زمان آغاز ثبت نام ها آغاز شده است و در تعطیلات نوروزی هم شعب ویژه ای برای  پاسخگویی به استعلام ها و صدور برگه های سوء پیشینه در همه حوزه های قضایی استان ، فعال بود.

هاشمیان در ادامه به فعال شدن ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در همه حوزه های قضایی استان هم اشاره کرد و گفت : هدف از تشکیل این پیشگیری از تخلف های احتمالی  انتخاباتی است.

وی افزود: این ستاد راهکارهای مناسب را برای پیشگیری و کاستن از تخلفات انتخاباتی ارائه و پیگیری می کند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *