باید تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کنیم

10:01 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۳۹۴
«پاول رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نشست سالانه «آیپک» ضمن انتقاد از توافق هسته‌ای با ایران، ادعا کرد: باید تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال کنیم.
نشست آیپک
به گزارش گروه بین‌الملل ، «پاول رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نشست سالانه «آیپک»  ضمن انتقاد از توافق هسته‌ای با ایران، ادعا کرد: باید تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال کنیم.

پاول رایان روز دوشنبه در نشست سالانه کمیته امور عمومی آمریکا-اسرائیل درباره راهکارهای حمایت بیشتر آمریکا از رژیم صهیونیستی سخن گفت و در سخنان خود ادعا کرد که توافق هسته‌ای برای آمریکا و جهان خطرناک است.

پاول رایان در سخنان خود گفت: توافق هسته‌ای با ایران یک فاجعه است و برای آمریکا و کل جهان خطرناک است و مسیر آرامی است برای ایران در راه رسیدن به سلاح هسته‌ای.

وی در ادامه ادامه ادعا کرد: باید با تحریم‌های غیر هسته‌ای ایران را به دلیل اقدامات غیرقانونی تنبیه کنیم.

پاول رایان در سخنان خود گفت: ترامپ در پاسخ به آزمایش موشکی ایران تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد و مجلس نمایندگان نیز طی روزهای گذشته تحریم‌هایی علیه ایران در پاسخ به آزمایش موشکی، اعمال کرد.

وی در ادامه گفت: باید نام سپاه پاسداران را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده و تحریم‌های بیشتری علیه سپاه پاسداران اعمال کنیم.

«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل نیز در نشست آیپک ضمن انتقاد به توافق هسته‌ای گفت که توافق هسته‌ای باعث افزایش توانمندی ایران شده و تحریم مجدد ایران را دشوار ساخته است.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *