درآمد بسیاری از خانوارها با هزینه موادغذایی و اجاره بها تناسبی ندارد/ افزایش سطح درآمدها با خروج از رکود

16:08 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۱۷۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت معیشت خانوارها از اولویت های مهم اقتصاد کشور است.
درآمد بسیاری از خانوارها با هزینه موادغذایی و اجاره بها تناسبی ندارد/ افزایش سطح درآمدها با خروج از رکودبه گزارش گروه سیاسی ، سیدکاظم دلخوش اباتری طی مصاحبه ای با تاکید بر تقویت معیشت اقتصادی خانوارها گفت: در بودجه سال96 حمایت های از اقشار کم درآمد جامعه مانند اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی صورت گرفت.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید برلزوم اجرای صحیح سیاست های اقتصادمقاومتی ادامه  داد:کمیسیون اقتصادی مجلس در سال96تلاش خواهد کرد، تصمیماتی اتخاذ شود تا معیشت اقتصادی خانوارها تقویت شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در حال حاضر درآمد بسیاری از خانوارها با هزینه های مانند هزینه مواد خوراکی و اجاره بها، تناسبی ندارد این درحالی است با خروج از رکود می توان درآمد خانوارها را افزایش داد.

قدرت خرید برخی مردم بسیار پایین است

دلخوش اباتری افزود:اقدامات دولت در زمینه کنترل تورم مناسب بوده اما قدرت خرید مردم همچنان کم است؛ بنابراین باید دراین راستا اقدامات اساسی انجام شود تا در کوتاه مدت نیز وضعیت معیشت خانوارها ارتقا یابد.     

دلخوش اباتری با تاکید برلزوم توجه به تکمیل طرح های نیمه تمام در سال 96افزود:در بودجه سال 96به موضوع حمایت از ایثارگران و ورزش نیز توجه شده است.  

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اشتغالزایی یکی از اولویت های اصلی کشور است که در این موضوع باید موانع بخش تولید و کسب وکار برداشته شود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *