رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کی‌روش برند بزرگی برای فوتبال ایران است/‌ چین را ببریم، صددرصد به جام جهانی می‌رویم

10:08 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۱۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران می‌تواند با پیروزی مقابل چین، خیال خود را از صعود به جام جهانی راحت کند.
یونس باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 اظهار داشت: نتیجه‌ای که در پایان دیدار تیم های ملی ایران و چین حاصل می‌شود، مطمئناً به نفع تیم ملی ایران خواهد بود.

وی افزود: در دیدار با قطر ثابت کردیم که تیم بسیار خوبی هستیم. به نظر من ایران ثابت کرده تیم خوبی است و عنوان بهترین تیم آسیا هم کاملاً شایسته کارلوس کی‌روش و شاگردانش است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: 70 درصد از راه صعود تیم ملی به جام جهانی هموار شده است و در صورت پیروزی مقابل تیم ملی چین صددرصد به جام جهانی روسیه صعود می‌کنیم.

باهنر خاطرنشان کرد: در حال حاضر چین از نظر فوتبالی در سطح جهانی چندان قابل تعریف نیست اما مطمئن باشید که در سال‌های آینده لیگ این کشور، بهترین لیگ آسیا خواهد بود و تیم ملی چین هم در سطح جهانی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در پایان تأکید کرد: کارلوس کی‌روش برند بزرگی برای فوتبال ایران است. وی به همراه برانکو ایووانکویچ بهترین مربیان تاریخ تیم ملی فوتبال هستند. شخصیت فوتبال ایران با کی‌روش به سطح جهانی و بسیار خوبی رسیده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *