افراد و رسانه‌ها در پرونده‌های مفاسد موج سواری نکنند/ اسلام سلفی و تکفیری جهان را مشمئز کرده است

12:00 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۹۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در شهریور ماه سال گذشته مسئولان عالی قضایی طبق روال همیشه جلسات هفتگی خود را برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در شهریور ماه سال گذشته مسئولان عالی قضایی طبق روال همیشه جلسات هفتگی خود را برگزار کردند و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا در این جلسات به برخی از موضوعات مهم حقوقی و قضایی در کشور اشاره کرد که در ادامه به اظهارات مهم رئیس قوه قضائیه در جلسات مسئولان عالی قضایی شهریور ماه سال گذشته اشاره می‌شود.

نباید به هر بهانه‌ای بنا را بر تخریب دولت گذاشت

آیت الله آملی لاریجانی اول شهریور ماه سال گذشته با تبریک فرارسیدن هفته دولت، پایبندی به آرمان ها و ارزش های انقلابی و الهی و حفظ استقلال، عزت و کرامت جمهوری اسلامی ایران در کنار تلاش برای رفع مشکلات مردم را از مهمترین وظایف دولت دانست و خواستار رعایت انصاف در نقد عملکرد دولت شد.

مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه را اینجا بخوانید.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام کارآمد و بی بدیل سیاسی است

رئیس قوه قضائیه 6 شهریور ماه سال گذشته در جمع مسئولان قضایی استان خراسان رضوی در مشهد با تشریح فلسفه سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این نظام را نظامی کارآمد و بی بدیل سیاسی دانست.

مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه را اینجا بخوانید.

افراد و رسانه‌ها در پرونده‌های مفاسد موج سواری نکنند

آیت الله آملی لاریجانی 15 شهریور ماه سال گذشته با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با مفاسد بدون توجه به مسائل جناحی و سیاسی، به موضوع واگذاری املاک شهرداری اشاره کرد و گفت: این پرونده با دقت و متانت و در چارچوب قانون مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ اما در کنار آن اجازه موج سواری و سوءاستفاده از موضوع را هم به کسی نخواهیم داد.

مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه را اینجا بخوانید.

اسلام سلفی و تکفیری جهان را مشمئز کرده است

آیت الله آملی لاریجانی 29 شهریور ماه سال گذشته تفسیر تکفیری و سلفی از اسلام را موجب اشمئزاز جهان توصیف کرد و با بیان اینکه تفسیر تروریست پرور از اسلام نتیجه ای جز برادرکشی ندارد، گفت: اسلام شیعه، اسلام عقلانیت و معارف حقه است و این اسلام برخاسته از تفسیر ولوی و علوی است.

مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه را اینجا بخوانید.








ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *