آمریکایی‌ها هیچگاه دوست ما نبوده و نخواهند بود/ توجه به ارتقای سلامت قوه قضائیه سر لوحه کار مسئولان قضایی است

12:00 - 04 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۳۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در تیر ماه سال گذشته مسئولان عالی قضایی طبق روال همیشه جلسات هفتگی خود را برگزار کردند و رئیس دستگاه قضا در این جلسات به برخی از موضوعات مهم کشور اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در تیر ماه سال گذشته مسئولان عالی قضایی طبق روال همیشه جلسات هفتگی خود را برگزار کردند و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا در این جلسات به برخی از موضوعات مهم حقوقی و قضایی در کشور اشاره کرد که در ادامه به اظهارات مهم رئیس قوه قضائیه در جلسات مسئولان عالی قضایی تیرماه ماه سال گذشته اشاره می‌شود.

کمیته‌های بررسی راهکارهای عملیاتی رهنمودهای مقام معظم رهبری در قوه قضائیه تشکیل می‌شود

آیت الله آملی لاریجانی 14 تیرماه سال گذشته توجه جدی به ارتقای سلامت دستگاه قضایی را سرلوحه کار مسئولان این قوه دانست و گفت: توجه به ارتقای سلامت قوه قضاییه که در توصیه های مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان قضایی نیز بر آن تاکید شد سرلوحه کار ما بوده و هست و طبیعتاً در آینده با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.

برخی کشورهای مرتجع منطقه تلاش می‌کنند کشور ما را به سمت ناامنی ببرند 

آیت الله آملی لاریجانی 21 تیرماه سال گذشته امنیت کشور را یکی از مواهب الهی دانست و با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه های دشمنان و تروریست ها گفت: باید قدر این امنیت را بدانیم و با هر گونه تهدید و توطئه با هوشیاری مقابله کنیم.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.

هدف برخی دولت های غربی از ترویج واژه «تروریسم اسلامی» تلاش برای گسترش اسلام هراسی است

آیت الله آملی لاریجانی 28 تیرماه سال گذشته هدف برخی دولت های غربی از ترویج واژه «تروریسم اسلامی» را تلاش برای گسترش اسلام هراسی اعلام کرد و گفت: اسلام رحمانی ارتباطی با تروریسم ندارد و «تروریسم اسلامی» زاییده افکار غربیانی است که خودشان داعش و گروه های تکفیری را ایجاد کرده اند.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.











ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *