مسئولان نباید به گونه‌ای سخن بگویند که بوی مخالفت و دوقطبی بودن از آن استشمام شود/عده‌ای تلاش دارند انقلاب را از «انقلاب» تهی کنند

13:00 - 03 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۳۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در خرداد ماه سال گذشته مسئولان عالی قضایی طبق روال همیشه جلسات هفتگی خود را برگزار کردند و رئیس دستگاه قضا در این جلسات به برخی از موضوعات مهم کشور اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در خرداد ماه سال گذشته مسئولان عالی قضایی طبق روال همیشه جلسات هفتگی خود را برگزار کردند و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا در این جلسات به برخی از موضوعات مهم حقوقی و قضایی در کشور اشاره کرد که در ادامه به اظهارات مهم رئیس قوه قضائیه در جلسات مسئولان عالی قضایی خرداد ماه سال گذشته اشاره می‌شود.

آزادی خرمشهر الگویی از مقاومت در مقابل نظام سلطه بود

آیت الله آملی لاریجانی 3 خرداد ماه سال گذشته آزادی خرمشهر را نمونه و الگویی از مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه و سرمایه اعلام کرد و گفت: رمز پیروزی در برابر طواغیت زمان، تبعیت از ولایت و تمسک به ایمان الهی است.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.

اندیشه‌های بلند حضرت امام (ره) باید به جهان عرضه شود

رئیس قوه قضاییه 12 خرداد ماه سال گذشته بر ضرورت تتبع، بررسی و واکاوی اندیشه سیاسی- دینی حضرت امام خمینی(ره) از سوی اندیشمندان و محققان و ارائه این اندیشه به جهان امروز تاکید کرد.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.

عده‌ای تلاش دارند انقلاب را از «انقلاب» تهی کنند

آیت الله آملی لاریجانی حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سراسر کشور را نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با امام راحل و مقام معظم رهبری و پایبندی به آرمان ­های انقلاب دانست و بر لزوم خدمت به مردم در پرتو حفظ وحدت و همدلی مسئولان و مقابله با دسیسه‌های دشمنان تاکید کرد.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.

پرداخت‌های نامتعارف به برخی تبعیضی ناروا و رفتاری ناعادلانه در جامعه است

آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه 24 خرداد ماه سال گذشته خواستار بررسی وضعیت پرداخت و دریافت «حقوق های نامتعارف برخی مدیران دستگاه های دولتی و عمومی غیر دولتی» شد و سازمان بازرسی کل کشور را مامور رسیدگی به این موضوع کرد.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.

مسئولان نباید به گونه‌ای سخن بگویند که بوی مخالفت و دوقطبی بودن از آن استشمام شود

آیت الله آملی لاریجانی 31 خرداد ماه سال گذشته گفتار، روش و منش مقام معظم رهبری در مواجهه مقتدرانه، عزتمندانه و حکیمانه با نظام سلطه را الگویی عملی برای همه مسئولان اعلام کرد و گفت: استقلال، امنیت و پیشرفت کشور حول محور ولایت فقیه است و مسئولان نباید به گونه‌ای سخن بگویند که بوی مخالفت و دوقطبی بودن از آن استشمام شود.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.















ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *