اجرای پروژه‌های انتقال آب به استان کرمان با محدودیت‌های مالی روبرو است

19:38 - 03 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۳۲۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه‌های انتقال آب به استان کرمان با محدودیت‌های مالی روبرو هستیم گفت: انتظار داشتیم در پایان سال سازمان برنامه و بودجه به پروژه‌های انتقال آب استان اوراق اسناد اختصاص دهد.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان
به گزارش گروه سیاسی ،حسین امیری‌خامکانی در جلسه بررسی وضعیت آب استان کرمان که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در کرمان برگزار شد، اظهار داشت: نگاه عمومی که بر دولت حاکم است نگاه توسعه‌گرایانه است.

وی با اشاره به اینکه رشد منفی در ابتدای آغاز کار دولت به رشد مثبت تبدیل شده است گفت: حرکت در مسیر توسعه مثبت است و با حاکم بودن نگاه توسعه‌گرای استاندار کرمان، این استان در آستانه یک جهش بزرگ قرار گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه یکی از یزرساخت های مهم برای توسعه موضوع آب است با اشاره به احداث تونل انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی کشور افزود: استان کرمان با محدودیت‌های شدید آبی روبرو است.

وی با اشاره به اینکه اگر رفع مشکل کم‌آبی در استان کرمان نشود، در آینده با یک چالش جدی روبرو خواهیم بود خاطر‌نشان کرد: مجلس آماده هر نوع همکاری برای تامین آب مورد نیاز استان است.

امیری‌خامکانی با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های انتقال آب به استان کرمان با محدودیت های مالی روبرو هستیم گفت: انتظار داشتیم در پایان سال سازمان برنامه و بودجه به پروژه‌های انتقال آب استان اوراق اسناد اختصاص دهد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی مدیریت مصرف آب در استان را از دیگر راهکارهای تامین آب در استان دانست و با اشاره به اجرای طرح همیاران آب در استان کرمان افزود: صرفه جویی، تعادل بخشی و انتقال حوزه به حوزه که در طرح همیاران آب مورد تاکید قرار گرفته، راه عاقلانه‌ای است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *