اصلاح اقتصادی و معیشتی مطالبه ملی است

23:36 - 02 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۱۷۳
آیت الله کعبی با بیان این که دولت نتوانسته به وعده های اقتصادی خود عمل کند، گفت: صرفا با سخنرانی و ارائه آمار و گزارش اوضاع معیشتی مردم بهبود پیدا نمی کند.
آیت الله کعبی
به گزارش گروه سیاسی ، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به ارزیابی عملکرد دولت در زمینه اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: دولت آمارها و گزارش های اقدام و عمل خود را از طریق قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی به مجلس خبرگان و ارکان نظام ارائه داده است.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که شاخصه های کلان و آمارها با واقعیت ها تطابق ندارد و در کوتاه مدت و حتی میان مدت تأثیر خود را در معیشت مردم نگذاشته است از این رو نسبت به اصلاح موضوع اقتصادی و معیشتی مطالبه ملی وجود دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم از اوضاع بیکاری، رکود طاقت فرسا، تورم و تعطیلی بسیاری از واحدهای اقتصادی شکایت دارند، اظهار داشت: اوضاع معیشتی مردم بهبود نیافته است، اقشار گوناگون جامعه همواره از اوضاع اقتصادی شکایت دارند.

وی ادامه داد: از این منظر دولت پاسخگو نبوده است، حتی طرفداران سیاسی دولت هم از ضعف عملکرد اقتصادی دولت زبان به اعتراض و شکایت باز کردند و اظهار گله مندی می کنند، هر کارشناس منصفی می داند که دولت نتوانسته به وعده های اقتصادی خود عمل کند.

آیت الله کعبی در پایان با تأکید بر ضرورت اقدام و عمل برای حل مشکلات مردم و جامعه تأکید کرد: صرفا با سخنرانی و ارائه آمار و گزارش اوضاع معیشتی مردم بهبود پیدا نمی کند.


برچسب ها: آیت الله کعبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *