اظهارات رئیس قوه قضائیه در رابطه با ممنوع التصویری رئیس دولت‌های هفتم و هشتم/ کشوری مانند عربستان با کارنامه سیاه تجاوز به یمن و کشتار کودکان و زنان بیگناه حق اظهارنظر درباره ایران را ندارد

12:04 - 01 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۱۹۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در فروردین ماه سال گذشته مسئولان عالی قضایی طبق روال همیشه جلسات هفتگی خود را برگزار کردند و رئیس دستگاه قضا در این جلسات به برخی از موضوعات مهم کشور اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در فروردین ماه سال گذشته مسئولان عالی قضایی طبق روال همیشه جلسات هفتگی خود را برگزار کردند و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا در این جلسات به برخی از موضوعات مهم حقوقی و قضایی در کشور اشاره کرد که در ادامه به اظهارات مهم رئیس قوه قضائیه در جلسات مسئولان عالی قضایی فروردین ماه سال گذشته اشاره می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران قدرتمند تر از همیشه به راه خود ادامه می دهد/کسانی که از بیخ و بن به جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند طرف مشورت قرار نگیرند

آیت الله آملی لاریجانی 9 فروردین ماه سال گذشته با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، به اذعان دوست و دشمن، امروز قدرتمندرتر و مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می دهد، خواستار توجه مسئولان به مسیر ترسیم شده و اصول و سیاست های اقتصاد مقاومتی برای سال 95 شد و از آمادگی قوه قضاییه برای حمایت از سرمایه گذاری های قانونی خبر داد.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.

تخریب و تضعیف توانمندی‌های امنیتی و موشکی کشور خیانت است

آیت الله آملی لاریجانی 16 فروردین ماه سال گذشته تضعیف، تخریب و زیر سوال بردن توانمندی ها، تلاش ها و دستاوردهای نظامی، امنیتی و موشکی کشور را به بهانه آزادی بیان، خیانت به کشور و آرمان های جمهوری اسلامی ایران دانست و از دادستان‌های سراسر کشور خواست تمامی سخنان و تحرکات در این زمینه را رصد و با آن برخورد قانونی کنند.

رئیس قوه قضائیه همچنین گفت: دادستان تهران بنابر اختیارات و مستندات قانونی فردی را ممنوع التصویر کرده است و سخنگوی قوه قضاییه نیز بارها این موضوع را مستنداً تبیین و تشریح کرده است؛ بنده نیز در پاسخ به دبیر شورای عالی امنیت ملی مستندات این موضوع را اعلام کرده ام با این وجود برخی ها اعلام کرده اند که این ممنوع التصویری درست نیست و هیچ مستند قانونی ندارد.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.

سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تغییر ناپذیر است/ وارونه ساختن حقایق از سوی آمریکا تعجب آور است

آیت الله آملی لاریجانی 23 فروردین ماه سال گذشته ضمن به چالش کشاندن اقدامات مداخله جویانه آمریکا از منظر حقوق بین الملل در زیر سوال بردن حق حاکمیت کشورها در منطقه خاورمیانه گفت: اگر آمریکایی ها گمان می کنند که می توانند با برجام های دو، سه و چهار و ... ماهیت سیاست خارجی و سپس ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهند سخت در اشتباه هستند.

برای مشاهده اظهارت رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.

کشوری مانند عربستان با کارنامه سیاه تجاوز به یمن و کشتار کودکان و زنان بیگناه حق اظهارنظر درباره ایران را ندارد

آیت الله آملی لاریجانی 30 فروردین ماه سال گذشته به برگزاری اجلاس سازمان همکاری کشورهای اسلامی در استانبول و مواضع ضد ایرانی برخی از اعضای این سازمان در طول برگزاری اجلاس اشاره کرد و با ابراز تأسف از این مواضع گفت: جای تعجب و تأسف است که سازمانی که برای مقابله با رژیم صهیونیستی پدید آمد، امروز کشورهایی را که در صف مقدم مقابله با این رژیم هستند هدف قرار داده و در بیانیه خویش اتهام های کاملاً واهی علیه آنان مطرح می کند.

برای مشاهده مشروح اظهارات رئیس قوه قضائیه اینجا کلیک کنید.












ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *