صدور کیفرخواست محارب برای سارقان مسلح طلافروشی در مشهد

11:15 - 28 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۳۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صادقی گفت: کیفرخواست پرونده سرقت از طلافروشی مشهد، در حالی تنها 5 روز پس از دستگیری سارقان مسلح صادر شد که بازپرس پرونده «اتهام محارب» را با 3 عنوان اتهامی دیگر به آنان تفهیم کرده است.
صدور کیفرخواست محارب برای سارقان مسلح طلافروشی در مشهدقاضی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: کیفرخواست پرونده سرقت از طلافروشی مشهد، در حالی تنها 5 روز پس از دستگیری سارقان مسلح صادر شد که بازپرس پرونده «اتهام محارب» را با 3 عنوان اتهامی دیگر به آنان تفهیم کرده است.


وی افزود: با انجام یکسری اقدامات پیشگیرانه و ارائه آموزش های لازم به طلافروشان برای حفاظت و ایمنی از اموالشان، خوشبختانه در سال جاری هیچ گونه سرقت مسلحانه ای از طلافروشی ها در مشهد رخ نداد. 


دادستان عمومی و انقلاب مشهد اضافه کرد: با این وجود، بی توجهی یکی از طلافروشان در یکی از شهرک های حاشیه ای شهر به توصیه ها و بسته هشداری پلیس، موجب شد تا سارقان مسلح به این طلافروشی دستبرد بزنند و حدود 42 گرم طلا را به سرقت ببرند. مقام ارشد قضایی مشهد تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه، بلافاصله موضوع سرقت مسلحانه توسط قاضی حیدری (معاون دادستان) مورد رسیدگی قرار گرفت  کنار قاضی پرونده وارد عمل شدند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *