تقویت کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری ومبارزه با قاچاق کالا

9:36 - 06 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۱۲۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
هادی هاشمیان گفت: از ظرفیت کمیته ی حمایت قضایی از سرمایه گذاری برای رفع موانع تولید در استان استفاده می کنیم.
رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به منویات و تاکیدات پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری و مبارزه با پدیده ی قاچاق گفت : دادگستری استان امسال نیز مانند سال گذشته در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان ، مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه گذاران را بررسی و برای رفع آن تلاش می کند.
 
هادی هاشمیان با بیان این که بخشی از مشکلات سرمایه گذاران در استان ، بروکراسی اداری و قوانین دست و پاگیر است افزود: از ظرفیت کمیته ی حمایت قضایی از سرمایه گذاری که دستگاه های ذی ربط هم در آن عضو هستند برای رفع این موانع استفاده خواهیم کرد.
 
این مقام قضایی در استان گلستات با تاکید بر این که دستگاه قضایی از سرمایه گذاران واقعی حمایت می کند  گفت : امسال نیز تلاش می کنیم امنیت سرمایه گذاری و حمایت از تولید کنندگان داخلی را که مهم ترین رکن در استقلال اقتصادی و قطع وابستگی به بیگانگان است ، محقق کنیم.
 
رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود بر مبارزه قاطعانه با پدیده ی قاچاق کالا و ارز هم تاکید کرد و افزود: اگر پدیده قاچاق را کنترل نکنیم، تلاش و سرمایه گذاری در بخش تولید، چندان اثربخش نخواهد بود .
 
هادی هاشمیان به تلاش های دادگستری استان برای ایجاد امینت سرمایه گذاری در استان در سال 95 گفت : علاوه بر بررسی موردی مشکلات و مسائل واحد های تولیدی استان در جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان ، به شهرک های صنعتی و واحد های تولیدی هم سر زدیم و از نزدیک و رو در رو دغدغه های تولیدکنندگان را شنیدیم و برای رفع آن تلاش کردیم .
 
رییس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری را رئیس کل دادگستری ، دبیری آن را دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دستگاه های اجرایی ذی ربط ماند صنعت معدن تجارت ، و بانک ها نیز عضو آن هستند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *