کیفرخواست عامل قتل عام خانوادگی در کرمان صادر شد

9:52 - 26 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۸۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور کیفرخواست پرونده قتل عام هولناک خانوادگی در شهرستان فهرج خبر داد.
یدالله موحد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از صدور کیفرخواست پرونده قتل عام هولناک خانوادگی در شهرستان فهرج خبر داد.

وی در تشریح آخرین جزئیات پرونده حادثه تلخ روستای جهان آباد شهرستان فهرج، اظهار کرد: پرونده پس از صدور قرار جلب به دادرسی با موافقت دادستان کرمان همراه با کیفر خواست جهت تعیین مجازات به شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان ارسال شده است. 


 نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان اعلام کرد:متهم (ش.ن)در ساعت 10:46صبح 5دی ماه به اتهام ده فقره قتل عمدی وچهار فقره ایراد صدمه بدنی عمدی با اسلحه  کلاشینکف در شهرستان ایرانشهر  دستگیر شد.

موحد افزود: بلافاصله با دستگیری متهم متواری، نامبرده در دادسرای عمومی وانقلاب ایرانشهر تفهیم اتهام گردید که در همان اظهارات اولیه قتل عمد را قبول نموده است و سپس متهم تحت الحفظ به کرمان اعزام شد.


وی گفت: نیابت اولیه توسط رئیس حوزه قضائی فهرج به جانشینی بازپرس به کرمان ارسال و متهم مورد بازجویی قرار می گیرد که اتهام قتل عمد و ایراد صدمه بدنی عمدی و حمل ونگهداری سلاح به وی تفهیم و اتهامات را قبول می‌نماید. 

این مقام ارشد قضائی استان کرمان بیان کرد:متهم جهت رسیدگی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی که نتیجه کمیسیون اشعار می‌دارد که علائمی دال بر اختلال روانپزشکی در نامبرده مشاهده نگردید.

وی در پایان اعلام کرد: پرونده پس از صدور قرار جلب به دادرسی با موافقت دادستان کرمان همراه با کیفر خواست جهت تعیین مجازات به شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان ارسال شده است.


ضرورت استفاده از مشاوران زبده و مددکاران اجتماعی در حل مشکلات خانوادگی

حسین میرزابیگی بازپرس پرونده نیز بیان داشت: با بررسی جامعه پرونده و وضعیت طرفین پرونده به نظر می رسد که لازم است اهتمام بیشتری از طرف خانواده ها جهت مراجعه به موقع به مددکاران و مشاوران امور اجتماعی و خانوادگی صورت پذیرد.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان  افزود:به طور قطع ارائه خدمات مشاوره ای از سوی کارشناسان زبده و با علم مناسب ،کمک شایانی در حل مشکلات خانواده ها نموده به طوری که اگر این خانواده نیز به مددکاران مشاور مراجعه می کردند امروز شاهد چنین حادثه دلخراشی نبودیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *