روایت دلدادگی خانواده شهدای کرمانشاهی به رهبر انقلاب

21:23 - 25 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۸۳۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
مستند «پیراهنی برای یوسف» روایت دلدادگی خانواده شهدا به رهبر معظم انقلاب در جریان سفر ایشان به استان کرمانشاه، چهارشنبه 25 اسفند روی آنتن شبکه افق می‌رود.
به گزارش گروه سیاسی ؛ مستند «پیراهنی برای یوسف» روایتی است از دلدادگی خانواده های شهید کرمانشاه به رهبر معظم انقلاب که در جریان سفر ایشان به این استان در سال 1390 جلوه ای دیگرگونه یافت.

در آن سال رهبر معظم انقلاب سفری 9 روزه به استان کرمانشاه داشتند، سفری پر خیر و برکت برای ساکنان این خطه از کشورمان، استانی که سینه ستبر ایران زمین است و مهد جوانمردان و پهلوانانی که مرزدارانی امین برای این آب و خاک بوده اند.

در طول سفر رهبری به کرمانشاه، اقشار مختلف مردم طی دیدارهایی جداگانه با رهبر و مقتدای خویش، بار دیگر بر آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل تاکید کرده و پیمان خویش با مقام ولایت را مستحکم تر کردند.

مستند «پیراهنی برای یوسف» در سه اپیزود ساخته شده که هر بخش از آن به داستان یک خانواده شهید می پردازد؛ سه خانواده شهید در جریان سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه در سال 90 به گلزار شهدا می روند و در آن مکان به انتظار دیدار مقتدایشان هستند.

امیرحسین نوروزی تهیه ‌کننده و احمد شریف ‌زاده کارگردان «پیراهنی برای یوسف» هستند، مستندی که قرار است چهارشنبه 25 اسفند ساعت 22:00 از شبکه افق پخش شود.
تکرار این فیلم هم روز بعد در ساعت های 8:00 و 13:30 روی آنتن می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *