وابستگان نظامی 27 کشور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند

5:05 - 26 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۷۳۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش گفت: وابستگان نظامی ۲۷ کشور دوست از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی خوزستان بازدید می‌کنند.
شلمچه
به گزارش گروه سیاسی ، امیر علی ظریفی‌یگانه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش در نشست با وابستگان نظامی 27 کشور دوست در محل لشکر 92 زرهی اهواز اظهار داشت: بازدید از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی خوزستان از جمله برنامه‌هایی است که برای وابستگان نظامی کشورهای دوست در یک سفر دو روزه برنامه ریزی شده و امید است در این سفر این میهمانان ویژه با رشادت‌های شهدای دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس حادثه عظیمی در تاریخ بود که درس رشادت، ایستادگی و ایثار را برای ما به یادگار گذاشت و مناطق عملیاتی نیز یادگار این دوران مقدس است که راهیان نور از سراسر کشور و همچنین گردشگران خارجی را به این مناطق می کشاند. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در جای جای خوزستان آثار دوران دفاع مقدس به چشم می‌خورد و این مناطق عملیاتی برای ما تداعی کننده رشادت‌های بزرگ مردانی است که با نثار جان خود درس ایستادگی و مقاومت را به ما آموختند.

امیر ظریفی‌یگانه تصریح کرد: لشکر 92 زرهی استان در دوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ای را ایفا کرد و طرح ریزی عملیات شکست حصر سوسنگرد نیز در محل لشکر92 زرهی اهواز انجام شد.

وی تصریح کرد: اقتدار، امنیت و آرامش کنونی نظام اسلامی به برکت خون پاک شهدایی است که هشت سال در جبهه‌های حق علیه باطل از خاک این مرز و بوم حراست کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *