64 نفر از متخلفین چهارشنبه آخر سال دستگیر شدند / کشف و ضبط 860 هزار عدد مواد محترقه

12:48 - 25 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۶۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری از دستگیری 64 نفر از متخلفین که موجب سلب آسایش و آرامش مردم و برهم زدن نظم عمومی در مراسم چهارشنبه آخر سال در مازندران شدند، خبر داد.
دادستان ساری دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری 64 نفر از متخلفین که موجب سلب آسایش و آرامش مردم و برهم زدن نظم عمومی در مراسم چهارشنبه آخر سال در مازندران شدند، خبر داد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 192 نفر از متخلفین اجرای قانون در رابطه با تهیه، توزیع و خرید و فروش مواد منفجره، محترقه و مشتقات آن در سطح استان دستگیر شدند.

این مقام قضایی اضافه کرد: 860 هزار عدد مواد محترقه در مراسم چهارشنبه آخر سال استان مازندران در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و از ابتدای سال جاری تاکنون، 55 واحد صنفی متخلف در استان مازندران که مبادرت به نگهداری و عرضه مواد محترقه و منفجره ممنوعه کردند، پلمب  شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران وضعیت امنیتی در شب چهارشنبه آخر سال در سطح استان را نسبت به سال گذشته خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: همکاری بسیار خوبی را از سوی مردم به ویژه جوانان فهیم استان با نیروی انتظامی و مسئولین مرتبط در راستای حفظ آرامش و امنیت در چهارشنبه آخر سال شاهد بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: دادستان ساری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *