جزئیات جدید از پرونده کلاهبرداری 130 میلیاردی در نوشهر/ 150 نفر شکایت کردند

4:12 - 11 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۰۲۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام جعفری آخرین جزئیات پرونده کلاهبرداری 130 میلیارد ریالی در نوشهر را تشریح کرد و گفت: از مجموع حدود 200 نفر سپرده گذار این شرکت تاکنون 150 نفر طرح شکایت کرده اند .
دادستان ساری دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی آخرین جزئیات پرونده کلاهبرداری 130 میلیارد ریالی در نوشهر را تشریح کرد و گفت: از مجموع حدود 200 نفر سپرده گذار این شرکت تاکنون 150 نفر طرح شکایت کرده اند .

وی در ادامه این خبر گفت: شرکتی با ادعای فعالیت در زمینه بورس در شهرستان نوشهر تاسیس شد که اعلام کرده بود بعد از سپرده گذاری به مردم سود کلان تعلق خواهد گرفت و در این مسیر برای جلب اعتماد و تشویق سپرده گذاران، ازمحل سپرده مردم مراسم قرعه کشی برگزار نموده و جوائز نفیسی نیز به برخی افراد اهدا کرده است.

این مقام قضایی در استان مازندران  با بیان اینکه از مجموع حدود 200 نفر سپرده گذار این شرکت  تاکنون 150 نفر شکایت مطرح کرده اند افزود: مبلغ اعلام شده مال باختگان تا این لحظه 130 میلیارد ریال بوده و در این راستا عامل اصلی و همدستان وی دستگیر شدند و پرونده مذکور در شعبه ویژه در حال رسیدگی است.

 


برچسب ها: دادستان ساری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *