رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری دو نفر در شهرداری زابل/ از تبانی کارمند شهرداری و کارچاق‌کن تا اختلاس 200 میلیونی

10:00 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۹۳۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
12 اسفند ماه سال گذشته خبر دستگیری دو نفر در شهرداری زابل به اتهام اختلاس منتشر شد خبرها حاکی از این بود که یک کارمند شهرداری زابل و یک کارچاق کن در رابطه با پرونده اختلاس بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی قضایی ؛ 12 اسفند ماه سال گذشته خبر دستگیری دو نفر در شهرداری زابل به اتهام  اختلاس منتشرشد خبرها حاکی از این بود که یک کارمند شهرداری زابل و یک فرد با شغل آزاد در رابطه با پرونده اختلاس بازداشت شدند.

فردی که شغل آزاد داشته در خیابان افرادی را که دنبال پروانه بودند شناسایی و به کارمند شهرداری مورد نظر ارجاع می داده است.

کارمند شهرداری بازداشت شده بعد از دریافت وجوهی به صورت غیرقانونی برای این افراد پروانه صادر و پرونده ها را نیز به منظور از بین بردن سابقه به نحوی معدوم می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان زاهدان در گفت‎وگو با میزان گفت:  کارچاق کن با دریافت مبلغی افراد را به کارمند شهرداری مرتبط می‎کرده و کارمند شهردار ی برای آنها پروانه ساختمانی صادر می کرده است اما هیچ پولی در راستای این اقدام به حساب شهرداری واریز نمی‎شد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد افزود : کارمند شهرداری برای اینکه ردی به جا نگذارد پرونده های تشکیل شده را معدوم می کرد تا قابل شناسایی نباشد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: مبلغ تقریبی اختلاس 200میلیون تومان است اما برای اطلاع از  میزان دقیق آن نیازمند کارشناسی هستیم و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه د ارد و اگر در جریان تحقیقات نیاز به احضار و یا دستگیری افراد دیگری باشد حتما تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

با این تفاسبر احتمال افزایش متهمان به اختلاس در پرونده شهرداری زابل به بیشتر از این 2 نفر وجود دارد و باید دید وضعیت این پرونده در سال جدید به کجا خواهد رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *